Przetargi.pl
Przeglądy, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Przeglądy, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw - w latach 2015-2017. 7.2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na wykonywaniu nw. prac na terenach komunalnych placów zabaw: 7.2.1. Przeprowadzenie trzech kontroli podstawowych - po jednej w każdym roku obowiązywania umowy. 7.2.2. Przeprowadzanie systematycznych kontroli funkcjonalnych - minimum raz na dwa tygodnie. 7.2.3. Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzanych kontroli. 7.2.4. Impregnowanie/konserwowanie i malowanie konstrukcji lub urządzeń oraz ogrodzeń placów zabaw. 7.2.5. Niezwłoczne i trwałe wyłączanie z eksploatacji zdewastowanych lub wyeksploatowanych urządzeń zabawowych i/lub elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci), stwarzających zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników lub przeprowadzanie ich napraw. 7.2.6. Naprawianie ogrodzeń placów zabaw. 7.2.7. Ustawianie nowych regulaminów placów zabaw w miejsce brakujących, zniszczonych lub zdewastowanych lub naklejanie nowych plansz z treścią regulaminu - zgodnie z dołączonymi wzorami. 7.2.8. Uzupełnianie ubytków piasku pod urządzeniami zabawowymi - spowodowanych użytkowaniem w/w urządzeń. 7.2.9. Wymiana piasku we wszystkich piaskownicach na początku drugiego kwartału każdego roku obowiązywania umowy. 7.2.10. Przeprowadzanie dezynfekcji piasku w piaskownicach oraz i dezynfekcji nawierzchni piaszczystych. 7.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 18.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach