Przetargi.pl
Przegląd, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, naprawa, konserwacja i malowanie urządzeń zabawowych na komunalnych placach zabaw. 6.1. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić m.in: 6.1.1.jedną kontrolę podstawową - pierwszą kontrolę rozpoczynającą prace objęte przedmiotem zamówienia, polegającą na ocenieniu ogólnego poziomu bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów i nawierzchni, śladów rozkładu i/lub korozji oraz możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa, która będzie podstawą do likwidacji urządzeń zabawowych, które po przerwie zimowej stanowią niebezpieczeństwo dla zdrowia lub życia ich użytkowników ; 6.1.2. regularne kontrole funkcjonalne - minimum raz na dwa tygodnie - których celem jest ujawnienie rzeczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych oraz sprawdzenie funkcjonowania i stabilności sprzętu i jego zużycia (harmonogram kontroli w załączniku nr 8) ; 6.1.3.prowadzić dokumentację z przeprowadzanych kontroli (wzory zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy), które podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego ; 6.1.4.impregnować/konserwować i malować konstrukcje lub urządzenia oraz grodzenia placów zabaw 6.1.5.remontować na bieżąco grodzenia placów zabaw (wg potrzeb i konieczności z obowiązkowym powiadomieniem Zamawiającego) ; 6.1.6.odgrodzić wybrane urządzenia zabawowe od dróg wewnętrznych płotem drewnianym zgodnie z dołączonym wzorem; 6.1.7.w ramach przeprowadzania regularnych kontroli wykonywać drobne czynności i naprawy nie wymagające zakupu części zamiennych (np. zamocowywanie poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin) ; 6.1.8.niezwłocznie i trwale wyłączać z eksploatacji zdewastowane lub wyeksploatowane urządzenia zabawowe i/lub elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci), stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników ; 6.1.9.ustawiać nowe regulaminy placów zabaw w miejsce brakujących, zniszczonych lub zdewastowanych zgodnie z dołączonym wzorem; 6.1.10.uzupełniać ubytki piasku pod urządzeniami zabawowymi spowodowane użytkowaniem w/w urządzeń (wg potrzeb i konieczności z obowiązkowym powiadomieniem Zamawiającego) : 6.1.11.uzupełniać ubytki piasku w powierzchniach bezpiecznych spowodowanych użytkowaniem terenu placu zabaw (wg potrzeb i konieczności z obowiązkowym powiadomieniem Zamawiającego) : 6.1.12.wymienić piasek we wszystkich podanych w części C piaskownicach w miesiącu kwietniu (termin do ustalenia po kontakcie telefonicznym z Zamawiającym) ; 6.1.13.od chwili wymiany piasku w piaskownicach do końca miesiąca września, w ostępach dwutygodniowych, przeprowadzać dezynfekcję piasku w piaskownicach oraz w odstępach jednomiesięcznych na placach zabaw z nawierzchnią piaszczystą (podanych w części D) preparatem zabijającym larwy much i innych insektów znajdujących się w piasku piaskownic, zapobiegającym zanieczyszczaniu przez odchody psów i kotów oraz odstraszającym w/w zwierzęta od załatwiania swoich potrzeb fizjologicznych w piaskownicach, o działaniu natychmiastowym i nieszkodliwym dla użytkowników piaskownic (dzieci) - np.: BROS, REISS AUS lub innych firm o działaniu równoważnym. 6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 19.000,00 złotych (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach