Przetargi.pl
PRZEGLĄDY I KONSERWACJA POMPOWNI PRZECIWPOŻAROWEJ - SPRAWA NR 108/2016

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEGLĄDY I KONSERWACJA POMPOWNI PRZECIWPOŻAROWEJ - SPRAWA NR 108/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są przeglądy i konserwacja pompowni przeciwpożarowej zgodnie z wymaganiami, warunkami i w ilościach i częstotliwości określonej przez Zamawiająego, 1) liczba przeglądów i konserwacji tygodniowych – 40; 2) liczba przeglądów i konserwacji miesięcznych – 8; 3) liczba przeglądów i konserwacji kwartalnych – 2; 4) liczba przeglądów i konserwacji półrocznych – 1; 5) liczba przeglądów i konserwacji dwuletnich – 1; 6) liczba przeglądów i konserwacji sezonowych (kwiecień, październik) – 2. Wykonawca będzie realizował przeglądy i konserwacje według harmonogramu zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca realizując usługi na terenie 1 RBLog-Skład Gardeja zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danej jednostki. 3. Usługi przeglądów i konserwację Wykonawca jest zobowiązany realizować zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, zasadami profesjonalizmu zawodowego oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w Dokumentacji Techniczno - Ruchowej producentów sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami. 4. W zakresie prac konserwacyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania konserwacji własnym staraniem i na swój koszt. 5. Materiały eksploatacyjne i akcesoria wykorzystane podczas usług konserwacyjnych muszą być fabrycznie nowe i spełniać warunki producenta urządzeń. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące przeglądy i konserwację były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej przez Zamawiającego. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 7. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia winny posiadać: aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania określonej działalności lub czynności (świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do obsługi „E” Grupa 1 pkt 2, 10; Grupa 2 pkt 5, 10; „D” Grupa 1 pkt 2, 10; Grupa 2 pkt. 5, 10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami), jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania. 8. Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty . 1) o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem pod nr: 261 48 32 22 lub e-mail: przetargi@13wog.pl – sprawa numer 108/2016, Zamawiający w odpowiedzi na zgłoszenie wyznaczy termin dokonania wizji lokalnej; Osoby, które będą okazywać przedmiot zamówienia są upoważnione do udostępnienia obiektu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 2) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 3) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają„Ogólne warunki umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach