Przetargi.pl
Przeglądy gwarancyjne, techniczne oraz naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu oraz jej Oddziałów w Czeladzi i Sosnowcu

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy gwarancyjne, techniczne oraz naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu oraz jej Oddziałów w Czeladzi i Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są przeglądy techniczne naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji: a) Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom b) Oddziału w Czeladzi, Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń ul. Kościuszki 9, 41-253 Czeladź c) Oddziału w Sosnowcu, Zakład Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji ul. Kosynierów 44, 41-219 Sosnowiec. Przeglądy techniczne zgodnie z zakresem podanym w książce serwisowej wraz z wymianą płynów eksploatacyjnych i filtrów oraz usunięcie usterek i awarii wynikłych w trakcie eksploatacji pojazdu nie ujętych w standardowym przeglądzie technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100), w tym: dla Części I: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100). dla Części II: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) dla Części III: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) dla Części IV: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) dla Części V: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) dla Części VI: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) dla Części VII: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 1.2. Niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.Opis warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i wartością usług, stanowiących przedmiot zamówienia. 2.2. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100 tys. zł. 2.3. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego lub jej Oddziału tj.: ul. Strzelców Bytomskich 207 w Bytomiu, ul. Kościuszki 9, w Czeladzi, ul Kosynierów 44, w Sosnowcu 2.4. W przypadku, gdy stacja serwisowa znajduje się w odległości większej niż 40 km Wykonawca dokona odbioru zgłaszanych do naprawy lub przeglądu samochodów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 5.2.3. oraz dostarczy samochody do miejsca odbioru na własny koszt. 2.5. Wykonawca winien posiadać w pełni wyposażony warsztat naprawy samochodów (do prawidłowej realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego przetargu), oraz w przypadku samochodów będących na gwarancji uprawnienia Autoryzowanej Stacji Obsługi ASO tj.: a) dysponował warsztatem wyposażonym w stanowisko diagnostyczne do sprawdzenia układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układów elektronicznych. b) wykonywał kompleksowe usługi w zakresie: napraw mechanicznych, napraw elektrycznych, napraw blacharsko-lakierniczych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy załącznik nr 4 do druku OFERTA. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców zgodnie z punktem 5.2.1 SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 8. Wypełnione formularze cenowe zawierające cenę za wykonanie zamówienia dla danej Części zamówienia - załączniki od nr 6.1.do nr 6.7 do druku OFERTA. 9. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie pkt 5.2.4. SIWZ. - Załącznik nr 7 do druku OFERTA. 10. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie pkt 5.2.5. SIWZ. - Załącznik nr 8 do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena za jedną roboczogodzinę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach