Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85018 Bydgoszcz, ul. ks. Piotra Skargi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 826 466 , fax. 525 826 469
- Data zamieszczenia: 2018-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
ul. ks. Piotra Skargi 2
85018 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 826 466, fax. 525 826 469
REGON: 16230000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy aparatury pomiarowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeglądy aparatury pomiarowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 9 części: 1 Przegląd spektrometru absorpcji atomowej AAnalyst 600 wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych 2 Przegląd spektrometru absorpcji atomowej AA 240FS wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych 3 Przegląd i konserwacja kolektora opadu NSA 4 Przegląd dwóch wysokoobjętościowych poborników pyłu 5 Przegląd mierników pH, LF, O2 6 Przegląd analizatora rtęci AMA 254 wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych 7 Przegląd i konserwacja spektrometru AAS dla techniki pieca grafitowego 8 Przegląd i konserwacja spektrometru AAS dla techniki płomieniowej 9 Przegląd i konserwacja mikrofalowego systemu do mienralizacji próbek Mars 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy: 1) oferta została podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę, 2) oferta została podpisana przez jednego ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta złożona przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane, 3) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieści informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt pkt III.3) dotyczące tych podmiotów. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa 13/2024
Dodano: 2024-04-04 - Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja - sprawa nr 72/2023
Dodano: 2023-09-06 - Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja- 91/2022
Dodano: 2022-09-28 - Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 54/2022
Dodano: 2022-07-26 - NAPRAWA SYSTEMU STEROWANIA I AUTOMATYKI SKŁADU GARDEJA - SPRAWA NR 41/2020
Dodano: 2020-07-17 - Przeglądy aparatury pomiarowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2018-12-04 - Kompleksowa usługa legalizacji ciepłomierzy wraz z ich częściową wymianą w lokalach mieszkalnych i użytkowych w 16 budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu
Dodano: 2018-06-28 - Serwis analizatorów gazowych oraz analizatorów pyłu
Dodano: 2018-06-14 - Przeglądy okresowe aparatury
Dodano: 2018-05-16 - Przegląd aparatury pomiarowej
Dodano: 2017-10-31