Przetargi.pl
Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 54/2022

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261 483222
  • Data zamieszczenia: 2022-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261 483222
    REGON: 340907277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja- sprawa numer 54/2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki w Składzie paliw Gardeja, 2) Miejsce realizacji zamówienia:1 Regionalna Baza Logistyczna- Skład Gardeja 86-318 Rogóźno3) Zakres przedmiotu zamówienia:Naprawa oraz przegląd systemu sterowania i automatyki ma na celu dalsze sprawne, bezpieczne i niezawodne działanie w zakresie zbierania i przetwarzania danych, i informacji pozyskiwanych z urządzeń obiektowych współpracujących z systemem ONYKS MIL 2 oraz SITE ONE zgodnie z ich przeznaczeniem.Zakres wykonania naprawy i przeglądu: naprawa Lokalnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych, który jest elementem sterowania, automatyki i nadzoru instalacji paliwowej z uwagi na znaczny czas eksploatacji komputera oraz nieobsługiwany system operacyjny;  naprawa polega na wymianie poszczególnych elementów składających się na Lokalny System Zbierania i Przetwarzania Danych, uaktualnienia oprogramowania oraz wdrożenia systemu do istniejących urządzeń obiektowych;  wykonanie przeglądu urządzeń obiektowych w zakresie ich poprawnego działania;  oględziny w zakresie uszkodzeń mechanicznych i termicznych (odkształcenia, pęknięcia itp.), sprawdzenie komunikacji między sondami a systemem sterowania, sprawdzenie dokładności wskazań sond w systemie, sprawdzenie połączeń elektrycznych oraz działanie elementów elektroniki.a) Przegląd układu pomiarowego obejmuje: miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG SMT- 2 szt.; miernik poziomu produktu i poziomu wody dennej Sonda DIGIMAG XMT - 3 szt.; międzypłaszczowy czujnik wycieku EGG -3 szt.; turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H3 wraz z zaworami, elektrozaworami i czujnikami temperatury 10 szt.; turbinowy czujnik przepływu typu Guardsman LSJ-H4 wraz z zaworami, elektrozaworami i czujnikami temperatury 1 szt.; odgaźnik AE 1700/PN10/SS-10 szt. b) Przegląd system sterowania i automatyki (połączony bezpośrednio, zbierający i przetwarzający dane z układu pomiarowego) obejmuje: kontroler nalewu ACCULOAD III-S (dwukanałowy) 5 szt.; kontroler nalewu ACCULOAD III-S ( jednokanałowy) - 1 szt.; kontroler przepełnienia wagonów kolejowych typu OSV-R - 6 szt.; kontroler obecności operatora „DEADMAN" D-1, - 10 szt.; kontroler uziemienia cystern kolejowych i samochodowych typ EK 3 - 10 szt.; kontroler uziemienia i przepełnienia cystern typ EUS 1 - 4 szt.; tablicę wyłączeń awaryjnych TAW 1, -1 szt.; tablicę sterowniczo-sygnalizacyjnej z ekranem dotykowym TS-1, szt. 1.;  tablicęTE1 E1, 1 - szt.; rozdzielnicę elektrycznej R-1, - 1 szt.; tablicę sterowniczą - zasilające TSZ-1 i TSZ-2.c) Naprawa Lokalnego System Zbierania i Przetwarzania Danych" - SITE ONE - 1 kpl. obejmuje: komputer, zasilacz awaryjny - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem usług określonym przez zamawiającego.d) Przegląd Centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych ONYX MIL 2 obejmuje komputer, drukarka, zasilacz awaryjny oraz oprogramowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach