Przetargi.pl
„Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (12) 62 84 130 , fax. +48 (12) 42 32 153
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 (12) 62 84 130, fax. +48 (12) 42 32 153
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.wody.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przegląd turbin HZ1, HZ2, HZ3”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    LOKALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Elektrownia wodna „Świnna Poręba” 26+600 Mucharz 2. OPIS URZĄDZENIA Dane techniczne generatora synchronicznego; Typ GCBV-158M Moc znamionowa 2500 kVA Obroty znamionowe 750 obr/min Napięcie 3x6300 V Dane techniczne turbiny; Typ TK – 1000 Średnica wirnika 1000 mm Spad instalowany 37 m Przełyk instalowany 7,5 m3/s Moc instalowana 2100 kW Dane techniczne turbiny; Typ TF – 390 Średnica wirnika 390 mm Spad instalowany 26 m Przełyk instalowany 0,5 m3/s Moc instalowana 110 kW 3. ZAKRES PRAC Przegląd urządzeń. Zakres przeglądu generatora HZ1 i HZ2 obejmuje: Przedmuchanie generatora sprężonym powietrzem, Przegląd łożysk (bez demontażu, na podstawie zapisu poziomu temperatury i drgań oraz osłuchania podczas pracy), Wymiana oleju w wannach łożysk, Przegląd wanien łożysk pod katem szczelności, Sprawdzenie stanu uzwojeń, Sprawdzenie stanu kabli zasilających i pomocniczych oraz ich połączeń, Sprawdzenie i dokręcenie wszystkich złączy śrubowych, Przegląd wodnej instalacji chłodzenia oleju i armatury w tej instalacji. Zakres przeglądu turbiny HZ1 i HZ2 obejmuje: Przegląd łożyska prowadzącego pod kątem sprawdzenia wielkości luzów pomiędzy czopem wału turbiny a powierzchniami ślizgowymi łożyska (pomiar przez przepychanie wału turbiny), Przegląd wirnika pod kątem stanu łopat, Przegląd aparatu kierowniczego pod kątem stanu łopatek, szczelności oraz zadziałania bezpieczników poślizgowych łopatek, Przegląd spirali i rury ssącej pod kątem ubytków kawitacyjnych, uszkodzeń mechanicznych itp. Przegląd wału pod kątem stanu powierzchni (szczególnie w miejscu łożyskowania), ewentualnych uszkodzeń mechanicznych , odchyłek kształtu itp. Przegląd uszczelnienia wału turbiny pod katem zużycia, Przegląd hamulców pod kątem stanu okładzin ciernych i szczelności, Sprawdzenie dokręcenia wszystkich złączy śrubowych, Przegląd instalacji wody smarnej i armatury w tej instalacji. Zakres przeglądu turbozespołu HZ3 obejmuje: Oględziny turbozespołu, Pomiar rezystancji izolacji generatora. 4. OCHRONA ŚRODOWISKA W CZASIE WYKONANIA USŁUGI Charakter przewidzianych prac nie stwarza zagrożeń dla środowiska przyrodniczego podczas ich wykonywania. 5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodniez Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120 z 2003r., poz. 1126 z póz. zm.). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zasady bezpieczeństwa i higieny pracy stosowane przez Wykonawcę. 6. ODBIÓR WYKONANEJ USŁUGI Odbiór końcowy nastąpi na zasadach określonych w umowie, po potwierdzeniu przez Zamawiającego zgodności wykonania wyszczególnionych w pkt. 3 prac. 7. INNE USTALENIA Wykonawca dokona utylizacji zużytych materiałów w ramach oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 10.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach