Przetargi.pl
PRZEGLĄD TECHNICZNY I NAPRAWA NAMIOTÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD KONTENEROWYCH BAZ NOCLEGOWYCH TYPU BN – T 44/60

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEGLĄD TECHNICZNY I NAPRAWA NAMIOTÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD KONTENEROWYCH BAZ NOCLEGOWYCH TYPU BN – T 44/60
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie technicznym i naprawie namiotów wchodzących w skład baz noclegowych typu BN- T 44/60 zestaw nr. 9 i 10. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (wykaz napraw oraz materiałów do naprawy) 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Wykonanie prac będących przedmiotem umowy musi odbywać się zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i z należytą starannością. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za przedmiot naprawy od momentu przekazania sprzętu do warsztatu Wykonawcy aż do czasu odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 5. Usługa przedmiotowego przeglądu i naprawy baz noclegowych musi być wykonywana na terenie Polski. 6. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpis w dowód urządzenia u użytkownika sprzętu po dokonaniu naprawy. 7. Do wykonania naprawy sprzętu, Wykonawca użyje części nowych, nie poddawanych regeneracji, o jakości technicznej, co najmniej takiej samej jak zamontowane oryginalne. 8. Zamawiający dostarczy sprzęt podlegający naprawie do siedziby Wykonawcy. 9. Odbiór techniczny sprzętu nastąpi u Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 14 dni roboczych na koszt Zamawiającego. 11. Wykonanie usługi zostanie potwierdzone protokołem odbioru sporządzonym przez Wykonawcę i podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji w zakresie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym wręczonym w dniu odbioru wykonania przedmiotu umowy, na wykonane usługi: - 12 miesięcy na wykonaną usługę. - 24 miesięcy na wymienione części z wyjątkiem, kiedy producent udzielił dłuższej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach