Przetargi.pl
Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH ogłasza przetarg

  • Adres: 30-950 Kraków, ul. Nawojki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 323 355 , fax. 126 341 084
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH
    ul. Nawojki 11
    30-950 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 323 355, fax. 126 341 084
    REGON: 15770002200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca kompleksowy przegląd oraz wymianę elementów eksploatacyjnych posiadanych przez Zamawiającego UPS-ów Galaxy 7000 oraz przegląd UPS-ów Galaxy 300 zgodnie z wymaganiami Dokumentacji Techniczno- Ruchowej. Usługa obejmuje również aktualizację posiadanego przez Zamawiającego systemu monitoringu zasilania. UPS-y znajdują się w budynkach Zamawiającego przy ul. Nawojki 11, Nawojki 11A oraz Podole 62 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagania ogólne dla zamówienia 1. Dostarczone elementy eksploatacyjne podlegające wymianie muszą być fabrycznie nowe tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów poprawnej pracy. 2. Dostarczone elementy muszą pochodzić z autoryzowanych kanałów dystrybucyjnych producenta zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Wymagania dotyczące gwarancji Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone elementy eksploatacyjne podlegające wymianie wynosi 12 miesięcy. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1. Pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem niniejszego zamówienia , muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 2. Zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania tych wymogów, c. przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument dotyczyć musi każdego z Wykonawców. 1. Na zawartość oferty składa się wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącym opis oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie treść oferty, 2. Do oferty należy załączyć: 2.1. oświadczenia wskazane w punkcie VI. 1 niniejszej SIWZ sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2.2. pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez pełnomocnika, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2.3. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach