Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
- Data zamieszczenia: 2020-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. +48338723111, fax. +480338723111
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczy Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja urządzeń stacji transformatorowej w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej, modernizację urządzeń stacji transformatorowej w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej, określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako 50532400-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia projekt budowlany rys od 1do 8 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3.3. Obowiązki Wykonawcy: • wykonawca udzieli min. 3-letniej gwarancji na wykonaną modernizację, • Zamawiający wyznaczy miejsce składowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i własnymi środkami do ich usunięcia, • Wykonawca zapewni zasilanie z agregatu prądotwórczego przenośnego, zabezpieczającego działalność szpitala (wraz z dostawą paliwa), • prace związane z modernizacją odbywać się muszą w trakcie normalnego funkcjonowania Szpitala, • całodobowy nadzór nad pracą agregatu i zasilaniem szpitala, • dokonanie wszelkich koniecznych odpłatnych uzgodnień i wyłączeń z operatorem systemu dystrybucyjnego Tauron, • właściwe utrzymanie i zabezpieczenie placu modernizacji, • umożliwienia wstępu na plac remontu pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego i wyznaczonym pracownikom Zamawiającego, • przestrzegania zasad środowiskowych obowiązujących u Zamawiającego, • uporządkowania terenu po zakończeniu robót, pozostawienie go w stanie z przed rozpoczęcia robót, odnowienie pomieszczenia, w którym była prowadzona modernizacja i przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, • zapewnienia warunków bezpieczeństwa bhp i p.poż, zgodnie z wymogami obowiązującymi u Zamawiającego, określonymi w § 7 projektu umowy, • opracowanie instrukcji ruchowej pomiędzy użytkownikiem a operatorem Tauron, • opracowanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji do odbioru przedmiotu zamówienia, • opracowanie dokumentacji powykonawczej, • w razie wystąpienia wad i usterek powykonawczych usunięcia ich w terminie do 7 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532400-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1a oraz przedmiar robót załącznik nr 6. 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym – konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Trzebinia w roku 2023.
Dodano: 2023-02-01 - Przegląd oraz wymiana elementów eksploatacyjnych UPS-ów zgodnie z wymaganiami DTR
Dodano: 2020-09-08 - badania nowych przewodów napowietrznego systemu elektroenergetycznego w warunkach kontrolowanej eksploatacji - KC-zp.272-99/20
Dodano: 2020-04-29 - Utrzymanie, konserwacja i naprawy oraz pełnienie funkcji operatora złączy energetycznych typu Moser.
Dodano: 2019-09-06 - Modernizacja urządzeń stacji transformatorowej w Szpitalu w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2019-07-01