Przetargi.pl
,,PRZEGLĄD KONSERWACYJNY I NAPRAWY SPRZĘTU CHŁODNICZEGO I GASTRONOMICZNEGO” - sprawa 106/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,PRZEGLĄD KONSERWACYJNY I NAPRAWY SPRZĘTU CHŁODNICZEGO I GASTRONOMICZNEGO” - sprawa 106/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przegląd konserwacyjny i naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale III SIWZ i Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje stały przegląd konserwacyjny urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz dokonywanie napraw urządzeń i sprzętu gastronomicznego / chłodniczego: 1)Stały przegląd konserwacyjny urządzeń gastronomicznych i chłodniczych obejmujący: przegląd ogólny, sprawdzenie stanu technicznego; pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie; czyszczenie i smarowanie pracujących części zawiasów; konserwację uszczelek; dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań; uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych i czynników chłodzących; wymianę lub czyszczenie filtrów, wymianę przerdzewiałych oraz drobnych elementów i uszczelek o wartości jednostkowej nie przekraczającej 20,00 zł; poprawienie mocowań kabli przełączy. Przegląd będzie miał miejsce w kuchniach i stołówkach, mebli ze stali nierdzewnej znajdujących się w stówkach wojskowych i magazynach służby żywnościowej 13 WOG oraz drobnego sprzętu AGD i sprzętu chłodniczego stanowiącego wyposażenie gabinetów służbowych jak również sprzętu etatowego znajdujących się w obiektach: a)13 WOG ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu; b)13 WOG ul. Jagiełły w Grudziądzu; c)13 WOG ul. Bema w Grudziądzu; d)13 WOG ul. Hallera w Grudziądzu; e)13 WOG ul. Dworcowa 1 w Grupie; f)Jednostki Wojskowej 3537 Brodnica; g)Jednostki Wojskowej 3136 Chełmno; h)Centrum Szkolenia Logistyki Grudziądz ul. Jagiełły, Bema i m. Grupa oraz Ośrodku Szkolenia Służb Materiałowych CSLog Grudziądz ul. Jagiełły, a także w pomieszczeniach służbowych: Komendanta 13 WOG przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu oraz Dowódców Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu Zamawiającego znajdujących się w: a)Jednostce Wojskowej 3537 Brodnica ul. Czwartaków 1 b)Jednostce Wojskowej 3136 Chełmno Al. 1 Maja 4 c)Centrum Szkolenia Logistyki Grudziądz ul. Jagiełły 6, Bema 2 i Grupa (gm.Dragacz ul. Koszarowa 2). Wykaz urządzeń i sprzętu chłodniczego oraz gastronomicznego, który podlega przeglądom konserwacyjnym zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – część nr 1. 2) dokonywanie napraw urządzeń i sprzętu gastronomicznego / chłodniczego będącego na ewidencji Zamawiającego, w tym dokonywanie diagnostyki sprzętu na zgłoszenie konieczności naprawy, utrzymywanie zdolności osobowej i technicznej do przyjęcia zgłoszenia naprawy i przystąpienia do niej przez cały okres obowiązywania umowy w tym przez 7 dni kalendarzowych w tygodniu, naprawa sprzętu / urządzeń oraz jego poszczególnych podzespołów. Wykaz urządzeń i sprzętu chłodniczego oraz gastronomicznego, który podlega przeglądom konserwacyjnym zawarto w Załączniku nr 1 do umowy – część nr 2. 3.Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej sprzętu / urządzeń gastronomicznych zgodnie z dokumentacją techniczną producenta danego sprzętu / urządzenia; 2)Wykonawca zobowiązany jest posiadać (dysponować) oprzyrządowaniem i wyposażeniem oraz personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną, który został przeszkolony i jest doświadczony przedmiocie zamówienia; 3)Przegląd i naprawy będą miały miejsce w siedzibie danego Użytkownika. W przypadku gdy naprawa nie będzie możliwa w siedzibie Użytkownika ze względu na jej charakter - realizacja usługi może odbywać się miejscu wskazanym przez Wykonawcę. W tym przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i odbioru sprzętu z/do siedziby Użytkownika we własnym zakresie i na swój koszt. 4)Wykonawca realizując usługi na terenie jednostek wojskowych jak powyżej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek. 5)Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź siedziby Odbiorcy usługi, winien być wkalkulowany w oferowanej cenie. 4.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50884000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). 3.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę.poz.1126, Dz.U. z 2018 r., poz. 1993): 5.Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1)Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2)Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie, o którym mowa powyżej w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3)Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 13 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6.Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 SIWZ, dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną