Przetargi.pl
Przegląd, konserwacja i naprawa piecyków na paliwo płynne KL-15

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4778388, 4778381, 4778350 , fax. 068 3243307, 3246744
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax. 068 3243307, 3246744
    REGON: 97039103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd, konserwacja i naprawa piecyków na paliwo płynne KL-15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot realizacji: przegląd, konserwacja i naprawa piecyków na paliwo płynne KL-15. 2. Dzień przeglądu należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem z osobami wyznaczonymi w każdym miejscu stacjonowania piecyków. Wykaz tych osób zostanie przekazany Wykonawcy przy podpisywaniu umowy. 3. Wykaz miejsc wykonania usługi przeglądu piecyków na paliwo płynne KL-15: Czas pracy: od poniedziałku do czwartku od godz. 800 do 1400 Wykazany termin jest obowiązujący dla Wykonawcy. a) SOI Czerwieńsk ul. Składowa 10, Czerwieńsk b) WOG Krosno Odrzańskie ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie c) SOI Dobre n/Kwisą 67-320 Małomice d) WOG Świętoszów - magazyn Pstrąże e) SOI Międzyrzecz ul. Wojska Polskiego 17, 66-301 Międzyrzecz f) WOG Wędrzyn 69-211 Wędrzyn g) RZI Zielona Góra ul. Zdrojowa 17, 65-001 Zielona Góra 4. Wykaz czynności przeglądu i konserwacji piecyka na paliwo płynne WP 5-21: - rozpakowanie i przygotowanie urządzenia do przeglądu; - sprawdzenie układu paliwowego; - uruchomienie urządzenia; - praca każdego urządzenia min. 0,5 godziny; - kontrola pracy urządzenia; - sprawdzenie szczelności układu zasilającego; - sprawdzenie pompy; - sprawdzenie układu elektrycznego; - sprawdzenie termostatu bezpieczeństwa; - sprawdzenie wentylatora; - sprawdzenie czujnika płomienia; - sprawdzenie przewodów zapłonowych i elektrody zapłonowej; - sprawdzenie licznika czasu pracy; - sprawdzenie urządzenia rozdzielczego; - kontrola spalin; - sprawdzenie powłoki ochronnej; - oczyszczenie układu zasilania; - oczyszczenie układu spalania; - sprawdzenie stanu elementów gumowych (węże i koła); - wymiana filtrów paliwowych (filtry do ON), - wyczyszczenie przewodów ssących, przelewowych i odpowietrznika, - odnotowanie czasu pracy, ocena stanu technicznego i gotowości do dalszej eksploatacji, potwierdzone wpisem i pieczęcią w dowodzie urządzenia; - konserwacja i pakowanie urządzenia, 5. Naprawa piecyka KL-15 w Dobre n/Kwisą rocznik 1999: - niesprawny moduł sterujący, uszkodzona pompa paliwa; 6. Do każdego piecyka ma zostać załączony protokół techniczny z wykonanej usługi (przeglądu, konserwacji i naprawy) piecyka na paliwo płynne KL-15 zgodnie z przedstawionym wzorem (zał. nr 5 do umowy). W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia należy w protokole określić przyczynę niesprawności oraz oszacować koszt naprawy. 7. Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakresu i prawidłowości wykonania) będzie protokół końcowy (dla każdej partii rozliczanej usługi) podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń (zał. nr 6 do umowy). Protokół należy przesłać wraz z fakturą do RZI Zielona Góra. 8. Sporządzony protokół z odbioru końcowego będzie określał w szczególności: zakres wykonanych usług, wartość odebranych usług oraz ocenę jakościową wykonania usługi. 9. Paliwo do rozruchu piecyków na paliwo płynne zabezpiecza Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie 2 700 zł. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądza, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 000; 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kancelarii Zamawiającego w pok. nr 104-105. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie ważności wadium. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp zostanie uznana przez zamawiającego za odrzuconą. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach