Przetargi.pl
Przegląd i uzupełnienie poziomej osnowy szczegółowej III klasy i pomiarowej dla obszaru części miasta Sopotu oraz konwersję struktury bazy danych GEOMATICUS wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do PUWG2000s6 dla jednostki ewidencyjnej Miasto Sopot

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5213750 , fax. 058 5510133
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5213750, fax. 058 5510133
    REGON: 00598492000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd i uzupełnienie poziomej osnowy szczegółowej III klasy i pomiarowej dla obszaru części miasta Sopotu oraz konwersję struktury bazy danych GEOMATICUS wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do PUWG2000s6 dla jednostki ewidencyjnej Miasto Sopot
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Etap I: przegląd i uzupełnienie poziomej osnowy szczegółowej III klasy i pomiarowej dla obszaru części miasta Sopotu Etap II: konwersja struktury bazy danych GEOMATICUS wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do PUWG2000s6 dla jednostki ewidencyjnej Miasto Sopot. 2. Warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia zostały zwarte w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Cel zamówienia: przegląd i uzupełnienie poziomej osnowy szczegółowej III klasy i pomiarowej dla obszaru części miasta Sopotu oraz dostosowanie funkcjonującego w Wydziale Geodezji Urzędu Miasta Sopotu układu współrzędnych płaskich prostokątnych do wymogów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz.U. z 2000 r. Nr 70 poz. 821) 4. Kod CPV- 71354100-5 Usługi odwzorowania cyfrowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w tym: - co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat (wydany przez autora oprogramowania) potwierdzający kwalifikację do administrowania Powiatową Bazą Danych zorganizowaną w hurtowni danych GEOMATICUS systemu EWID 2007, - co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg. załączonego wzoru OFERTA stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3. Oświadczenie o nie podleganiu wyłączeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, 4. Informacja o podwykonawcach, w przypadku gdy Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie przy udziale podwykonawców, stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający, że jego dane są aktualne w wymaganym terminie. Uwaga: Jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków o których mowa w punkcie V podpunkt 2. Jeżeli Wykonawca w powyższym wykazie przedstawi osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.sopot.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach