Przetargi.pl
Przegląd i konserwacja instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/eon4-przeglad-oraz-konserwacja-instalacji-wentylacji-klimatyzacji-i-nawilzania-nr-referencyjny-10pn2020/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd i konserwacja instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu oraz konserwacji instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania zainstalowanych w Kompleksach 32 BLT Łask oraz JW1551 Sieradz. 2 Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 6 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybranie przez siebie części. 3 Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danej części. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 4 Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 4.1 Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 11 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 4.2 Szczegółowy zakres konserwacji zawiera załącznik nr 12 do SIWZ – Zakres czynności. 4.3 Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ -Harmonogram prac. 5 W zakresie prac konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się: 5.1 dokonywać okresowych przeglądów konserwacyjnych w terminach i zakresie, określonych w Harmonogramie prac; 5.2 odnotowywać z podaniem daty i potwierdzać podpisem w książce eksploatacji, wyniki przeglądów i wykonywanych czynności konserwacyjnych; 5.3 utrzymywać urządzenia w stałej sprawności technicznej (aby zapobiegać awariom), zapewnić ich działanie zgodnie z zasadami techniki i przepisami bhp; 5.4 zgłaszać Zamawiającemu nieprawidłowości działania i potrzeby napraw urządzeń instalacji, w celu zapobiegania awariom oraz sporządzać kosztorysy ofertowe w zakresie niezbędnych robót; 5.5 wymieniać uszkodzone diody, żarówki, bezpieczniki, paski, filtry, gazy, uzupełniać materiały eksploatacyjne maszyn i urządzeń (gazy, itp.) w ramach kosztów konserwacji; 5.6 dotrzeć w przypadku awarii do obiektów znajdujących się w kompleksach, o których mowa w pkt. 3.1. w ciągu od 4 do 18 godzin od powiadomienia Wykonawcy o awarii (e-mailem) i wykonania naprawy na odrębne zlecenie zgodnie z pkt 3.8 – 3.10. Milczenie Wykonawcy traktowane będzie jako przyjęcie zawiadomienie. 5.7 dokonywać doraźnego działania skutecznie zabezpieczającego urządzenia (do czasu usunięcia usterki) przed powstaniem strat (z powodu awarii) w mieniu wojskowym. W takiej sytuacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym termin, zakres robót oraz koszt ostatecznego usunięcia awarii; 5.8 pozostawiać urządzenia po każdorazowym przeglądzie konserwacyjnym lub naprawie instalacji w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla użytkownika; 5.9 uzgadniać z Zamawiającym każdorazowo minimum z siedmiodniowym wyprzedzeniem daty przeglądów. 6 Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 7 Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji systemów, wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 8 Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą wyłonionemu Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem. 9 Roboty o których mowa w pkt. 3.8. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 10 Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys ofertowy (kalkulację cenową) który będzie podlegał negocjacjom oraz bezwzględnie uzyskać zgodę Zamawiającego: 10.1 Osobami uprawnionymi do zatwierdzania kosztorysu na roboty dodatkowe są: 10.1.1 Pan Ryszard ŚLAWSKI tel. 261 554 396, 10.1.2 Pan Grzegorz RŻANEK tel. 261 554 396. 11 Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 12 Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 14 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 750,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 dla części 1 – 1 800,00 PLN; 1.2 dla części 2 – 300,00 PLN; 1.3 dla części 3 – 1 800,00 PLN; 1.4 dla części 4 – 450,00 PLN; 1.5 dla części 5 – 100,00 PLN; 1.6 dla części 6 – 300,00 PLN; 2 Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 10/PN/2020”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 02.12.2019 r. do godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada: 1 Dla części 1 - Autoryzację (certyfikat/partnerstwo) na firmę dla instalacji wentylacji firmy VTS Clima; 2 Dla części 2 - Autoryzację (certyfikat/partnerstwo) na firmę dla instalacji wentylacji firmy SWEGON; 3 Dla części 3 - Autoryzację (certyfikat/partnerstwo) firmy LG, typu Multi V RAC/CAC, oprogramowanie LG do diagnozowania ewentualnych usterek występujących na obiekcie nr 36; certyfikat FGAZ dla przedsiębiorców wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego; 4 Dla części 4 – Certyfikat FGAZ dla przedsiębiorców wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego; 5 Dla części 5 – Certyfikat FGAZ dla przedsiębiorców wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego; 6 Dla części 6 - Autoryzację (certyfikat/partnerstwo) na firmę dla instalacji wentylacji firmy VTS Clima.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2.formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3.pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4.oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.2. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.2. oraz dołącza do oferty zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach