Gmina Krosno ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4367956 , fax. 013 4368188
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
ul. Lwowska 28a 28a
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4367956, fax. 013 4368188
REGON: 00052698900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedszkole Miejskie Nr 5 ul. Powstańców Warszawskich 42- modernizacja tarasu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót: I. Roboty budowlane: 1.Rozbiórka ściany betonowej od strony placu zabaw + schody terenowe. 2.Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki. 3.Wykonanie koryta pod nawierzchnię z betonowej kostki brukowej. 4.Wywóz ziemi pochodzącej z korytowania. 5.Uformowanie nasypów z wywiezionej ziemi wraz z plantowaniem powierzchni skarp. 6.Wykonanie izolacji z folii ściany budynku i murku oporowego. 7.Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki żwirowej. 8.Wykonanie podbudowy pod kostkę z tłucznia i klińca kamiennego. 9.Wykonanie ławy betonowej pod obrzeże betonowe. 10.Ustawienie obrzeża trawnikowego w kolorze czerwonym. 11.Ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej typu Holland 80% w kolorze szarym, 10% w kolorze czerwonym, 10% w kolorze grafitowym. 12.Rozebranie chodnika i placu z płytek betonowych. 13.Ułożenie chodnika i placu z płytek betonowych wraz z regulacja obrzeża - materiał z rozbiórki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, co wykażą składając n/w dokumenty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument wymieniony w pkt 1) należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt 2) należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokument wymieniony w pkt 1) składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt 2) składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto (Załącznik Nr 2) . Sposób dokonywania oceny spełniania warunku - spełnia/nie spełnia, na podstawie: złożonego przez wykonawcę wykazu robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, protokoły odbioru itp.) W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) dysponują co najmniej 1 osobą o posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (Załącznik Nr 3). Sposób dokonywania oceny spełniania warunku - spełnia/nie spełnia, na podstawie: - złożonego przez wykonawcę wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (decyzje o nadaniu uprawnień, dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Budowlanej). W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1, 6) Kalkulacja ofertowa w formie kosztorysu sporządzonego w oparciu o załączony przedmiar robót, z opisem robót, podaniem jednostki miary, ilości, ceny jednostkowej i wartości wraz ze zbiorczym ich zestawieniem (zgodnie z wymaganiami opisanymi w dokumentacji przetargowej). Uwaga: podany przedmiar robót oraz zakres prac każdy wykonawca jest zobowiązany zweryfikować na podstawie dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu prac i obiektu, jak również dokonanych pomiarów i oględzin obiektu. Jeżeli oferent uzna, że do wykonania zadania należy wykonać inne roboty (np. zastosowanie sprzętu specjalistycznego, itp.) nie ujęte w przedmiarze załączonym do SIWZ to należy je ująć w kosztorysie ofertowym lub w kosztach ogólnych ceny ofertowej, a fakt ten zostanie potwierdzony w oświadczeniu wykonawcy. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych, wykonawca winien w kalkulacji opisać te materiały i załączyć do oferty karty techniczne oraz certyfikaty bądź aprobaty techniczne potwierdzające, że zastosowany materiał nie odbiega parametrami od określonego w przedmiarach robót. 7) Określenie stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i ich podstawy, kosztów zakupu materiałów, podstawy i stopy zysku, wynikające z kalkulacji ofertowej. 8) Oświadczenie o ujęciu w ofercie wszelkich kosztów koniecznych do realizacji zamówienia, ze wskazaniem że zostały one wykazane w kosztorysie ofertowym bądź zostały ujęte w kosztach ogólnych oferty. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Uwaga: na użyte i wbudowane materiały w trakcie realizacji zamówienia należy przedłożyć aktualne świadectwa ich dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie tj. aprobaty techniczne ITB, certyfikaty zgodności z Normą Europejską lub Polską Normą, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty higieniczne, itp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń na sanitariaty w budynkach użyteczności publicznej Gminy i Miasta Nisko
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie wewnętrznej izolacji przeciwwodnej wewnątrz budynku Inspektoratu ZUS Tarnobrzeg.
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie adaptacji pomieszczeń na sanitariaty oraz robót remontowych w budynkach użyteczności publicznej Gminy i Miasta Nisko
Dodano: 2016-07-12 - Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Borek Stary i Kielnarowa
Dodano: 2016-06-23 - Budowa drogi dojazdowej wzdłuż budynku przy ul. Dmowskiego 7 w Stalowej Woli
Dodano: 2016-06-02 - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. J. Bema 46 - remont drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia
Dodano: 2016-05-20 - Zagospodarowanie terenów przyblokowych w rejonie ul. Popiełuszki 11 w Stalowej Woli
Dodano: 2016-05-19 - Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach - etap I.
Dodano: 2016-05-12 - Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z niezbędnym wyposażeniem przy Zespole Szkół Nr 6 Specjalnych przy Al. Jana Pawła II 21 w Stalowej Woli
Dodano: 2016-04-22 - Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 2046R w miejscowości Witryłów w km 8+519
Dodano: 2016-04-15