Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia ZM 23/230/2009 jest zakup wraz z dostawą fartuchów rentgenoochronnych, rękawic rentgenoochronnych, wieszaka, szyby rentgenoochronnej oraz gogli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Bema 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8877023 , fax. 081 8877023
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Bema 1 1
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8877023, fax. 081 8877023
    REGON: 43120573100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia ZM 23/230/2009 jest zakup wraz z dostawą fartuchów rentgenoochronnych, rękawic rentgenoochronnych, wieszaka, szyby rentgenoochronnej oraz gogli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia ZM 23/230/2009 jest zakup wraz z dostawą fartuchów rentgenoochronnych, rękawic rentgenoochronnych, wieszaka, szyby rentgenoochronnej oraz gogli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt 1 na podstawie żądanych w pkt VI dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku o którym mowa w pkt 2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 2. 5. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt 2 zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) oświadczenia Wykonawcy że nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) pełnomocnictwa do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości . 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający może także, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Zasady składania dokumentacji przez podmioty występujące wspólnie: 1) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 powinny być złożone przez każdy podmiot. 7. W przypadku załączenia do ofert innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego, dokumenty takie nie będą oceniane przez zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach