Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia (w podziale na części) jest dostawa: Cz.1 Tomograf komputerowy CBCT (1 szt.) z wyposażeniem dodatkowym Cz.2 Mikrosilnik implantologiczny - 2 zestawy Cz.3 System piezo do cięcia kości - 1 zestaw Cz.4 Wirówka do krwi - 1 zestaw Cz.5 Scanner do modeli dentystycznych - 1 zestaw Cz.6 Autoklaw z dodatkowymi urządzeniami do przygotowywania pakietów- 1 szt. Cz.7 Mieszalnik do mas wyciskowych- 1 szt. Cz.8 Kaseta do wykonywania zabiegu podniesienia zatoki szczękowej-2 zestawy Cz.9 Kaseta do wykonywania zabiegu rozszczepienia wyrostka zębowego- 1 zestaw Cz.10 Kaseta systemowa do wszczepiania implantów- 2 zestawy Cz.11 Kaseta do implantów wąskich wraz z zestawem startowym - 1 szt. Cz.12 Wiertło turbinowe - 4 szt. Cz.13 Kluczyki do wkręcania łączników implantów i śrub gojących - 20 szt. Cz.14 Zestaw startowy 100 szt. łyżek wyciskowych - 1 zestaw Cz.15 Zestaw drobnych narzędzi stomatologicznych i chirurgicznych - 20 zestawów.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ogłasza przetarg

  • Adres: 04-564 Warszawa, ul. Strusia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 590 09 23 , fax. 22 812 07 96
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
    ul. Strusia 4/8
    04-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 590 09 23, fax. 22 812 07 96
    REGON: 13076183000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia (w podziale na części) jest dostawa: Cz.1 Tomograf komputerowy CBCT (1 szt.) z wyposażeniem dodatkowym Cz.2 Mikrosilnik implantologiczny - 2 zestawy Cz.3 System piezo do cięcia kości - 1 zestaw Cz.4 Wirówka do krwi - 1 zestaw Cz.5 Scanner do modeli dentystycznych - 1 zestaw Cz.6 Autoklaw z dodatkowymi urządzeniami do przygotowywania pakietów- 1 szt. Cz.7 Mieszalnik do mas wyciskowych- 1 szt. Cz.8 Kaseta do wykonywania zabiegu podniesienia zatoki szczękowej-2 zestawy Cz.9 Kaseta do wykonywania zabiegu rozszczepienia wyrostka zębowego- 1 zestaw Cz.10 Kaseta systemowa do wszczepiania implantów- 2 zestawy Cz.11 Kaseta do implantów wąskich wraz z zestawem startowym - 1 szt. Cz.12 Wiertło turbinowe - 4 szt. Cz.13 Kluczyki do wkręcania łączników implantów i śrub gojących - 20 szt. Cz.14 Zestaw startowy 100 szt. łyżek wyciskowych - 1 zestaw Cz.15 Zestaw drobnych narzędzi stomatologicznych i chirurgicznych - 20 zestawów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa Tomografu komputerowego CBCT (1 szt.) z wyposażeniem dodatkowym, według części nr 1. Dostarczone urządzenie winno być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 roku, w pełni sprawne i kompletne, spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji – opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie wymagane w treści ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania urządzenia rekondycjonowanego lub demonstracyjnego. 1.2 Zamawiający wymaga dostarczenia kompletnego sprzętu wraz z dokumentacją w języku polskim, 1.3 Za wykonanie zamówienia rozumie się: a) dostawę urządzenia wraz z wymaganym wyposażeniem dodatkowym i oprogramowaniem do Przychodni Rejonowej nr 1 Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer z siedzibą przy ul. J. Strusia 4/8 w Warszawie, opracowanie projektu osłon stałych pomieszczenia, w którym zostanie zainstalowane urządzenie wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem przez właściwą miejscowo jednostkę Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji w celu uzyskania właściwych zezwoleń administracyjnych ( tj. dopuszczenia aparatu do użytkowania oraz montażu osłon (jeżeli zaistnieje taka konieczność zgodnie z projektem osłon). Uwaga: Urządzenie znajdujące się w pomieszczeniu RTG – pantomograf zostanie usunięty. b) montaż urządzenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego – GABINET RENGENOWSKI na II piętrze (w załączeniu istniejący projekt osłon radiologicznych dla gabinetu RTG z istniejącymi aparatami - załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: w miejscu aparatu RTG analogowego, uwzględnionego w projekcie z roku 2006 tj. aparatu SILHOETTE VR od 2015 roku zamontowany jest aparat RTG cyfrowy X-TWIN Roesys GmbH. ) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, c) wykonanie niezbędnych testów specjalistycznych, akceptacyjnych, bezpieczeństwa oraz jakości obrazowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w treści Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 roku w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej, d) integracja z wykorzystywanym u Zamawiającego systemem komputerowym Zamawiający wymaga integracji aparatu z posiadanym systemem RIS/PACS (MediCom firmy MEDINET Systemy Informatyczne Sp. z o.o.) Podstawowymi wymaganiami jakie muszą być spełnione przez dostawcę tomografu są: - zgodność oprogramowania obsługującego aparat ze standardem DICOM 3.0, - obsługa protokołów: DICOM Store, DICOM QUERY/RETRIVE, DICOM WORKLISTS, - możliwość przekazywania informacji do systemu MediCom RIS o personelu wykonującym badanie w tagach DICOM. Dostawca zapewni: - dostawę niezbędnych licencji oprogramowania MediCom ( dostawca MEDINET Systemy Informatyczne Sp. z o.o.), - integracja oferowanego urządzenia z systemem MediCom RIS/PACS, w tym zapewnienie szkoleń dla personelu pracowni diagnostyki obrazowej i administratorów SZPZLO Warszawa- Wawer Wszelkie koszty związane z dostawą licencji, pracami integracyjnymi i szkoleniem pokrywa Dostawca. Po integracji systemów wykonawca zgłasza gotowość odbioru, zamawiający zastrzega sobie termin 3 dni roboczych na odbiór integracji. W przypadku nie stwierdzenia usterek zamawiający podpisuje protokół odbioru. Szkolenia personelu w godzinach od 8 do 16 od pn. do pt. - termin szkolenia musi być uzgodniony nie później niż 6 dni przed szkoleniem. e) przeszkolenie teoretyczne i praktyczne przez Wykonawcę pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia z uwzględnieniem bezpieczeństwa pracy z urządzeniem wytwarzającym promieniowanie jonizujące, stosowania i doboru aplikacji klinicznych, wykonywania testów jakości obrazowania oraz obsługi oprogramowania diagnostycznego. Szkolenia personelu w godzinach od 8 do 16 od pn. do pt. - termin szkolenia musi być uzgodniony nie później niż 6 dni przed szkoleniem. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa według części od nr 2 do nr 15 tj.: Cz.2 Mikrosilnik implantologiczny - 2 zestawy Cz.3 System piezo do cięcia kości - 1 zestaw Cz.4 Wirówka do krwi - 1 zestaw Cz.5 Scanner do modeli dentystycznych - 1 zestaw Cz.6 Autoklaw z dodatkowymi urządzeniami do przygotowywania pakietów- 1 szt. Cz.7 Mieszalnik do mas wyciskowych- 1 szt. Cz.8 Kaseta do wykonywania zabiegu podniesienia zatoki szczękowej-2 zestawy Cz.9 Kaseta do wykonywania zabiegu rozszczepienia wyrostka zębowego- 1 zestaw Cz.10 Kaseta systemowa do wszczepiania implantów- 2 zestawy Cz.11 Kaseta do implantów wąskich wraz z zestawem startowym - 1 szt. Cz.12 Wiertło turbinowe - 4 szt. Cz.13 Kluczyki do wkręcania łączników implantów i śrub gojących - 20 szt. Cz.14 Zestaw startowy 100 szt. łyżek wyciskowych - 1 zestaw Cz.15 Zestaw drobnych narzędzi stomatologicznych i chirurgicznych - 20 zestawów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia ( dla wszystkich części) - w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33115000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4.W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Dokument składany bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacji z sesji otwarcia ofert): 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1pkt 23 Ustawy – oryginał (załącznik nr 5 do SIWZ) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 2) wraz z oświadczeniem wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww.oświadczenie należy złożyć w oryginale w sekretariacie SZPZLO W-wa Wawer, ul. Strusia 4/8, III pięto, budynek A – sekretariat - pokój nr 301. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, ww. oświadczenie zawierające taką informację – zaznaczony wariant pierwszy w polu wyboru – może złożyć wraz z ofertą. 6. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć: 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 8 do SIWZ; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3)oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców. 7. Wymagania dot. podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale IV.2.3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Jeżeli inny podmiot, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 6.2.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ww. podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach