Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgnacyjne oraz konserwacyjne w parku wpisanym do rejestru zabytków dla potrzeb SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4328138 , fax. 032 4328169
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    ul. Gliwicka 33 33
    44-201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4328138, fax. 032 4328169
    REGON: 00029293600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgnacyjne oraz konserwacyjne w parku wpisanym do rejestru zabytków dla potrzeb SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pielęgnacyjne oraz konserwacyjne w parku wpisanym do rejestru zabytków dla potrzeb SPZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) Gospodarowania odpadami, ich zbierania, magazynowania w dostarczonym przez siebie kontenerze lub samochodzie i wywozu oraz ich unieszkodliwienie na własny koszt. Koszty gospodarowania i wywozu odpadów są wliczone w wynagrodzenie Wykonawcy; b) Przed przystąpieniem do wykonania robót (wycinki) odbycia w obecności przedstawiciela Zamawiającego wizji lokalnej w terenie; c) Zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przypisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników. Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego; d) Codziennego uporządkowania terenu robót (wycinki) po zakończeniu prac; e) Magazynowania jako drewno opałowe konarów o średnicy powyżej 10 cm oraz ich składowania w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego; f) Każdorazowo po zakończeniu prac przewidzianych do realizacji danego dnia roboczego przewiezieniu drewna opałowego, konarów o średnicy powyżej 10 cm w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego i trwałe oznakowanie (za pomocą farby fluorescencyjnej) danej partii składowanego drewna; g) Dostosowania wielkości i wagi pojedynczych elementów wymienionych w pkt. III.4 ppkt.(f SIWZ tak, aby umożliwić bezpieczny transport ręczny zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w zakresie norm dźwigania i przenoszenia ładunków przez jedną osobę; h) Dokonania zabezpieczenia terenu robót (terenu wycinki) zgodnie z obowiązującym prawem, z zachowaniem najwyższej staranności, w szczególności zabezpieczenia terenu robót taśmą bezpieczeństwa, tablicami ostrzegawczymi oraz wydzieleniem strefy zrzutu konarów tak, aby korzystający z terenu parku pacjenci, personel medyczny i inne osoby trzecie nie były narażone na jakąkolwiek szkodę; i) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren robót (terenu wycinki) i bezpieczeństwo na nim; j) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone pacjentom, personelowi lub osobom trzecim oraz za następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku z prowadzonymi robotami oraz posiadania polisy ubezpieczeniowej z tego tytułu; k) Dbania o należyty porządek na terenie prowadzonych robót (wycinki), utrzymywanie terenu robot (wycinki) w stanie wolnym od przeszkód; l) Uporządkowania i doprowadzenia terenu robót (terenu wycinki) do stanu sprzed rozpoczęcia robót, co jest warunkiem podpisania bezusterkowego protokółu odbioru końcowego wykonanych usług. W każdym usuniętym drzewie należy również ująć prace związane z usunięciem jego pnia. Wykonawca zapewnia o stałej i pełnej gotowości do realizacji przedmiotu umowy. W czasie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest spełniać, wszystkie zalecenia Zamawiającego niezbędne dla właściwej realizacji zlecenia, z zachowaniem wymogów obowiązujących przepisów prawnych. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy będzie faktura VAT wystawiona na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wykonanych usług. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny brutto za wykonanie przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności. Wykonawca zapewni wykonanie usług z należytą starannością, obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów BHP w miejscu wykonywania usługi. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przewidzianych prac. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert (zaksięgowane na rachunku Zamawiającego). Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych. 00/100) na całość zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż wymagana przez Zamawiającego, wówczas uzna on, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352 Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w kasie w siedzibie zamawiającego, ul. Gliwicka 33, pok. nr 9, czynnej w godz. 8.00 do 14.30 (przerwa od 10.00 - 12.00) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP, natomiast Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium również w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach