Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin,drobiu i art.spożywczych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 4 , 5, 6 do SIWZ .Numer sprawy:DPS-2-III-241/36/2011

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 724-32-47 , fax. 0-44 724-32-47
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jana Pawła II 37 37
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 724-32-47, fax. 0-44 724-32-47
    REGON: 00067850600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin,drobiu i art.spożywczych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 4 , 5, 6 do SIWZ .Numer sprawy:DPS-2-III-241/36/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wędlin,drobiu i art.spożywczych dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i w załącznikach nr 4,5,6 do SIWZ .Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z nizej podanymi pakietami : pakiet 1 - dostawa wędlin ,ilość wędlin 5 810 kg./ pakiet 2 - dostawa drobiu ,ilość drobiu 3 820 kg. Pakiet 3 - dostawa art.spożywczych .Art.spożywcze dotyczące pakietu 3 winny spełniać wymogi organoleptyczne. Zamówienie powyżej 14000euro ,a poniżej progów unijnych.Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej .Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania przez wykonawców w ofercie części zamówienia , której wykonanaie powierzy podwykonawcom. Do kontaktów z wykonawcami wyznaczone są osoby p.Grażyna Klimowicz -kier.sekcji,p.A.Jędrychowicz -gł.księgowa od poniedziałku do piątku w godz.7:00-15:00.Termin realizacji zamówienia 1.10.2011r. do 30.09.2012r. Termin otwarcia ofert 06.09.2011r. o godz.10:30 . w DPS nr 2 ul.Jana Pawła II 37 pok,nr 3 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach