Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju.DZP/38/382-77/09

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju.DZP/38/382-77/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części:Pakiet nr 1 Rękawice diagnostyczne,Rękawice chirurgiczne do zabiegów precyzyjnych, Pakiet nr 2 Rękawice chirurgiczne, Pakiet nr 4 Rękawice foliowe, Pakiet nr 5 Rękawice sekcyjne, Pakiet nr 6 Rękawice ochronne, Pakiet nr 7 Rękawice ginekologiczne, Pakiet nr 8 Rękawice do ochrony radiologicznej.3.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie:a)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.);b) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla zaoferowanego produktu oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień);c)próbki oferowanego asortymentu zgodnie z zapisem pkt 3.9 SIWZ.Zamawiający wymaga dostarczenia bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu, w celu dokonania oceny ich jakości na podstawie wyszczególnionych w pkt 14.6. parametrów jakościowych,dla Pakietu nr 1 - po 100 szt. w rozmiarze M dla pozycji 1, 2, 3 , po 5 par w rozmiarze M dla pozycji 4;dla Pakietu nr 2 - po 5 par w rozmiarze 7 dla pozycji 1;dla Pakietu nr 3 - po 5 par w rozmiarze M dla pozycji nr 1 i 2,dla Pakietu nr 4 - 100 szt., dla Pakietu nr 5 - 3 pary;dla Pakietu nr 6 - 4 pary;dla Pakietu nr 7 - 4 pary.Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy.Próbki zostaną przekazane do merytorycznej oceny przez pracowników WSzS nr 2, gdzie zostaną przetestowane podczas zabiegów i na tej podstawie zostanie dokonana ocena ich jakości.Jeżeli próbki nie zostaną zużyte w procesie oceny jakości, zgodnie z art. 97 ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający zwróci je Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek. W przypadku, gdy Wykonawca nie zwróci się z wnioskiem o zwrot próbek w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania, zostaną one przekazane do odpowiednich oddziałów WSzS nr 2 do wykorzystania.Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego.Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem:a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT;b)wprowadzenia nowych wyrobów medycznych lub innego sprzętu medycznego w zamian za oferowany.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy.Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramiach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184240007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić poniższy warunek i potwierdzić jego spełnienie wskazanymi dokumentami:Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz Informacje o dokumentach i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach