Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonaniu systemu telewizji dozorowej, systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonaniu systemu telewizji dozorowej, systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu modernizacji i rozbudowy systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonaniu systemu telewizji dozorowej, systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania : Zadanie nr 1- modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru w I/ZUS Białogardzie, Drawsku Pomorskim , Szczecinku, Wałczu; -Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56 ; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącym sygnalizatorem zewnętrznym a centralą, wykonanie nowego okablowania, montaż elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim , ul. Basztowa 1 i ul. Sikorskiego 30; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż istniejącej centrali pożarowej (dotyczy obiektu przy ul. Basztowej 1), wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż istniejącej centrali pożarowej, wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu; -Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; zakres prac: demontaż okablowania pomiędzy istniejącymi sygnalizatorami a centralą, demontaż starej centrali pożarowej wraz z akumulatorami, demontaż i przeniesienie przycisku ROP, wykonanie nowego okablowania, montaż nowych elementów i urządzeń, uruchomienie i sprawdzenie systemu: Zadanie nr 2- wykonanie systemu kontroli dostępu w I/ZUS w Szczecinku oraz systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu w I/ZUS w Świdwinie, Drawsku Pomorskim przy ul. Sikorskiego i Basztowej; -wykonanie systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1 i ul. Sikorskiego 30; zakres prac: demontaż częściowy istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP, wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP, montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP, uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. -wykonanie systemu telewizji dozorowej i systemu kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy w Inspektoracie ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; zakres prac: demontaż istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP, wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP, montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP, uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. -wykonanie systemu kontroli dostępu w Inspektoracie ZUS w Szczecinku ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18; zakres prac: wykonanie nowego okablowania pod system KD, montaż elementów i urządzeń systemu KD , uruchomienie i sprawdzenie systemu KD. Zadanie nr 3- wykonanie systemu kontroli dostępu, systemu telewizji dozorowej oraz systemu rejestracji czasu pracy w I/ZUS w Białogardzie przy ul. Wojska Polskiego 56; -zakres prac: demontaż istniejącego okablowania systemu CCTV i RCP; wykonanie nowego okablowania pod system CCTV, KD i RCP; montaż elementów i urządzeń systemu CCTV, KD i RCP; uruchomienie i sprawdzenie systemu CCTV, KD i RCP. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia. Zakres robót należy wykonać zgodnie z projektami technicznymi , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapłata za wykonane i odebrane roboty będzie uregulowana w terminie 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na co najmniej 36 miesięcy . Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnej pracy Inspektoratów. Wykonawca może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia : 75 dni od daty podpisania umowy, ale nie później niż do 22.12.2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium -wymagane: Zadanie nr 1- w kwocie 632,00 zł; Zadanie nr 2- w kwocie 4 827,00 zł; Zadanie nr 3- w kwocie 1 693,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach