Areszt Śledczy w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5651207 , fax. 087 5650328
- Data zamieszczenia: 2014-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Suwałkach
ul. Wojska Polskiego 29 29
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5651207, fax. 087 5650328
REGON: 00031959800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów: 1) topiony, kostka, opakowanie jednostkowe 100 g, - 1.760,00 kg 2) Serek homogenizowany, opakowanie jednostkowe od 125 g do 150 g,- 3.105,00 kg 3) Śmietana homogenizowana 18%, opakowanie jednostkowe max. 5 l, - 3.170,00 l 4) twaróg półtłusty opakowanie jednostkowe max. 10 kg, - 2.380,00 kg 5) Mleko w proszku odtłuszczone, bez dodatku tłuszczy roślinnych opakowanie jednostkowe 25 kg, klasa I , -980,00 kg 2. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych. 3. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. 4. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 5. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne. 6. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: 1) Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach. 2) Transport towaru odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, samochodem dopuszczonym do przewozu żywności, 3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie bądź faxem do godziny 900 na dwa dni przed dostawą. 4) Dostawa towaru odbywać się będzie codziennie do godz. 1100 z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH.
Dodano: 2016-07-22 - Sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu od lipca do 31.12.2016r..
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2016-05-30 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa żywności do stołówki Bursy Szkolnej Nr 1 w Łomży.
Dodano: 2016-03-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części: Pakiet I- Mięso wieprzowe ; Pakiet II- Produkty mięsno-wędliniarskie; Pakiet III-Mięso i przetwory drobiowe; Pakiet IV- Mleko i produkty mleczarskie; Pakiet V-Pieczywo; Pakiet VI-Ciasto.
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa nabiału
Dodano: 2016-02-09 - Sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu od stycznia do 30.06.2016r.
Dodano: 2015-12-18 - Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2015-12-10 - Sprzedaż i dostawa nabiału do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w 2016r
Dodano: 2015-11-26