Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Józefa Piłsudskiego 10A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 6829610 , fax. 0-85 6829611
- Data zamieszczenia: 2010-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
ul. Józefa Piłsudskiego 10A 10A
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 0-85 6829610, fax. 0-85 6829611
REGON: 05086909300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.hajnowka.sisco.info/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: ABC działalności gospodarczej Zakres szkolenia: przygotowanie bezrobotnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: ABC działalności gospodarczej Zakres szkolenia: przygotowanie bezrobotnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych: Ilość godzin dydaktycznych szkolenia 1 osoby - 120 godzin, w tym: - szkolenie praktyczne nie mniej niż - 100 godzin Czas trwania szkolenia: marzec 2010r. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: 08.03.2010r. Warunki organizacyjne przeprowadzenia szkolenia: a) termin wykonania zamówienia: od 08.03.2010r. do dnia 31.03.2010r. b) miejscem wykonania zamówienia jest miasto Hajnówka, województwo podlaskie, c) szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie art.40 ust. 4 ustawy z dnia 20.04.2008r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. d) zajęcia muszą odbywać się w godzinach między 8.00 rano a 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w kolejno następujących po sobie dniach. e) szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. f) wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia, g) szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności, określeniem rodzaju zdobytych kwalifikacji oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń kwalifikacyjnych, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, h) zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, i) zapewnienie koniecznego sprzętu, jaki powinien zostać dostarczony beneficjentom ostatecznym na czas trwania szkolenia. j) program szkolenia winien obejmować: 1. Zarządzanie firmą - 30 godzin dydaktycznych - Rejestrowanie działalności (prezentacja dokumentów oraz instruktaż ich wypełniania; omówienie PKD wraz z konsekwencjami podatkowymi wiążącymi się z wyborem konkretnych branż i działów), - prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej (podstawy prawa cywilnego oraz prawa pracy, podstawowe zasady wynikające z ustawy o swobodzie działalności), - Podstawy wiedzy o zarządzaniu organizacją (informacja i komunikacja, styl kierowania, proces decyzyjny), - Prowadzenie negocjacji, - Zarządzanie strategiczne (strategia firmy, określenie celu, elementy analizy SWOT). 2. Zarządzanie finansami w małej firmie - 40 godzin dydaktycznych - Dokumentacja księgowa i uproszczona ewidencja księgowa, - Ryczałt i karta podatkowa, - Pełne księgi handlowe, - Zarządzanie przepływem gotówki, - Źródła finansowania działalności gospodarczej małych firm, - Analiza finansowa firmy. 3. Tworzenie planu przedsięwzięcia (biznes - plan) - 30 godzin dydaktycznych Warsztaty: - napisanie biznes-planu z pomocą trenerów (pomysły lub propozycje przedstawią uczestnicy kursu). W ramach bloku zostaną omówione następujące zagadnienia: - cele biznes planu; - plan marketingowy (opis klientów, konkurencji, produktu, strategia), - plan funkcjonowania przedsiębiorstwa (lokalizacja, produkcja, dostawcy i odbiorcy), - plan zarządzania firmą (struktura organizacyjna firmy, unormowania prawne, personel), - plan finansowy (zarządzanie finansami, źródła finansowania, zarządzanie przepływem gotówki). 4. Podstawy obsługi komputera w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - 20 godzin dydaktycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.hajnowka.sisco.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi szkoleniowe i zapewnienie udziału w szkoleniach w zakresie informatyki dla pracowników Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Usługi szkoleniowe i zapewnienie udziału w szkoleniach w zakresie informatyki dla pracowników Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych pod nazwami: 1. Kierowca operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych w tych wózkach z modułem magazynowania 2. ABC działalności gospodarczej
Dodano: 2015-09-29 - Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: 1.A.Spawacz metoda MAG i metoda TIG 1.B. Sprzedawca-kasjer z obsługą komputera, urządzeń fiskalnych i terminali kart płatniczych
Dodano: 2015-09-25 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kursu: zagospodarowanie terenów zielonych z elementami pilarza wraz z zajęciami kompetencyjnymi, nr sprawy DKw-NMF-220-6-14
Dodano: 2015-06-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie kursu: zagospodarowanie terenów zielonych z elementami pilarza wraz z zajęciami kompetencyjnymi, nr sprawy DKw-NMF-220-1-15
Dodano: 2015-04-30 - wsparcie szkoleniowe i doradcze 4 Spółdzielni Socjalnych wdrażających dotację inwestycyjną poprzez szkolenia zawodowe adekwatne do wdrażanego modelu i doradztwo specjalistyczne oraz szkolenia wdrożeniowe i doradztwo specjalistyczne dla personelu Instytucji Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach testowego wdrażania modelu długotrwałego finansowania Instytucji Wsparcia Ekonomii Społecznej na potrzeby realizacji projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach nr WND-POKL.07.02.02-20-070-12.
Dodano: 2015-03-18 - wsparcie szkoleniowe i doradcze 4 Spółdzielni Socjalnych wdrażających dotację inwestycyjną poprzez szkolenia zawodowe adekwatne do wdrażanego modelu i doradztwo specjalistyczne oraz szkolenia wdrożeniowe i doradztwo specjalistyczne dla personelu Instytucji Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach testowego wdrażania modelu długotrwałego finansowania Instytucji Wsparcia Ekonomii Społecznej na potrzeby realizacji projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Suwałkach (nr WND-POKL.07.02.02-20-070-12)
Dodano: 2015-03-12 - usługa organizacji kursu Pracownik ogólnobudowlany
Dodano: 2015-02-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie pięciu kursów w zakresie prawa jazdy kat. B i C z kwalifikacją, sprzedawcy, wizażu i stylizacji paznokci a także pilarza - drwala dla uczestników projektu: Program wsparcia społeczno - zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce
Dodano: 2015-01-23