Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY, w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- w zakresie szkolenia : -Zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego -Stylizacja sylwetki i autoprezentacja

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4152650 , fax. 032 4190659
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Sienkiewicza 1 1
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4152650, fax. 032 4190659
    REGON: 00345727200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/ops/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY, w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- w zakresie szkolenia : -Zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego -Stylizacja sylwetki i autoprezentacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w formie warsztatów: Zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego . 1) w szkoleniu weźmie udział 30 osób w podziale na dwie grupy, po 15 osób w każdej grupie, 2) szkolenie obejmuje dla jednej grupy 16 godzin lekcyjnych (1 godz. =45 min.), w podziale na trzy dni warsztatów, tj. 2 x po 6 godzin i 1 x 4 godzin, w godzinach od 8.00-16.00, 3) łącznie 32 godziny szkolenia dla obu grup. 4) termin szkolenia miesiąc sierpień 2010, w kolejno po sobie następujących dniach roboczych z wyłączeniem 3 i 17.08.2010 r 5) uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 3 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, nie wliczane do godzin szkolenia, 6) program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: a) zarządzanie celami i czasem -planowanie działań w budżecie domowym, b) zarządzanie budżetem domowym- czyli planowanie wydatków i oszczędności, c) psychologia wyboru- zakupy codzienne i okazyjne, d) negocjacje w codziennych sprawach i zakupach. e) asertywność w kontaktach z handlowcowi. 3.1.2 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w formie warsztatów: Stylizacja sylwetki i autoprezentacja. 1) w szkoleniu weźmie udział 30 osób w podziale na dwie grupy, po 15 osób w każdej grupie, 2) szkolenie obejmuje dla jednej grupy 18 godzin lekcyjnych (1 godz. =45 min.), w podziale na dwa dni warsztatów, tj. 2 x po 9 godzin w godzinach od 8.00-16.00, 3) łącznie 36 godziny szkolenia dla obu grup. 4) termin szkolenia miesiąc sierpień 2010, w kolejno po sobie następujących dniach roboczych, z wyłączeniem 3 i 17.08.2010 r 5) uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 4 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, nie wliczane do godzin szkolenia, 6) Program szkolenia musi być ukierunkowany zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn i obejmować zagadnienia: a) stylizacja wyglądu zewnętrznego, stosowanie makijażu, pielęgnacja cery i rąk w tym ćwiczenia praktyczne b) stylizacja fryzur w tym ćwiczenia praktyczne (bez strzyżenia), c) skuteczna autoprezentacja z elementami saviur - vivre 7) Kosmetyki niezbędne do przeprowadzenia zajęć muszą być nowe i przechodzą po zakończeniu na własność Zamawiającego, ( wykaz należy dołączyć do Oferty) 3.2 Szkolenie - warsztaty zostaną zrealizowane w Sali Zamawiającego w Raciborzu przy ul.C.Skłodowskiej 5/1b . 3.3Wykonawca: 1) musi zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, 2) musi zapewnić materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia , 3) musi zapewnić kawę, herbatę, zimne napoje przez cały czas trwania szkolenia oraz zorganizować w czasie długiej przerwy kanapki lub ciepły posiłek (podawany w opakowaniach /naczyniach jednorazowych) w ilości odpowiadającej do liczby uczestników w danym dniu szkolenia. Koszt cateringu wchodzi w skład kosztów szkolenia i wynosi 12zł brutto dziennie na jednego uczestnika, 4) po zakończonych zajęciach pomieszczenia pozostawia w czystości, 5) odpowiada za przestrzeganie warunków BHP podczas szkolenia. 3.3Wykonawca jest zobowiązany: 1) przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 2) oznakować wszelką dokumentację logotypami graficznymi, informującymi o wsparciu z Europejskiego Funduszu Społecznego ( wzory druków www.efs.gov.pl) 3) opracować szczegółowy program szkolenia obejmujący zagadnienia o których mowa w § 3 pkt. 3.1 ppkt 5 i dołączyć do oferty w układzie (lp, zagadnienia, ilość godzin, ogólna ilość godzin) 4) opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia/warsztatów z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin kursu zgodny z programem szkolenia i przedłożyć nie później niż na 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć, 5) dostarczyć uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, w tym materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika), w/w materiały powinny obowiązkowo zawierać logo EFS, UE. 6) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy) najpóźniej na dzień przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. 7) niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w nim,. 8) zamieścić ogłoszenie o szkoleniu jak również instytucję szkolącą na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl przed rozpoczęciem szkolenia. 9) wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia potwierdzającego zakres szkolenia oraz umiejętności/ uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach POKL oraz LOGO UE, EFS. 10) przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowego uczestników szkolenia dotyczące weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także, jakości prowadzonych zajęć. 11) prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia (całość dokumentacji powinno obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach POKL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia), b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych c) rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. d) ankiety z przeprowadzonych badań, e) lista osób- odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia), 12) do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. w przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi wykonawcę o tym przed jego upływem. 13) podpisać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl/ops/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach