Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych/ usług doradczych dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Oświęcimska 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3562005 , fax. 34 3513378
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu
    ul. Oświęcimska 30 30
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3562005, fax. 34 3513378
    REGON: 15052841400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych/ usług doradczych dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warsztaty - Aktywne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem komputera i internetu. I. Liczba osób - 26 w podziale na 2 grupy Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 30 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: 1. Źródła poszukiwania pracy- kredyty, dotacje i programy przeznaczone dla bezrobotnych; 2. Procedury związane z podejmowaniem pracy: a) przygotowanie swojego życiorysu zawodowego (CV) i listu motywacyjnego w formie elektronicznej, b) wypełnienie kwestionariusza osobowego, c) lokalne instytucje rynku pracy, d) różne formy zatrudnienia ( w tym między innymi: własna działalność, samo zatrudnienie), e) rozmowa kwalifikacyjna - jak się do niej przygotować i jak ją odbyć z sukcesem - wideo trening (ćwiczenia z wykorzystaniem kamery i scenek teatralnych), f) indywidualne predyspozycje zawodowe, g) wyznaczenie ścieżki dochodzenia do zatrudnienia, h) wyszukiwanie informacji, ofert pracy w sieci (Internet)/ wykorzystanie wyszukiwarek, i) formułowanie zapytań o pracę, przedstawianie swojej oferty drogą mailową- zakładanie konta i korzystanie z poczty elektronicznej, j) zapisywanie wybranych informacji w pliku na dysku, drukowanie. Warsztaty zarządzania budżetem i efektywnego planowania czasu. I. Liczba osób - 26 Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 24 godziny lekcyjne ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe. II. Program szkolenia: 1. Pojęcie budżetu i jego zastosowanie. 2. Przepływ gotówki a cele finansowe. 3. Metody tworzenia budżetu i jego przystosowanie do skali gospodarstwa domowego. 4. Kontrola wydatków. 5. Jak rozsądnie wydawać pieniądze. 6. Sposoby i możliwości oszczędzania. 7. Zasady racjonalnego pożyczania. 8. Tworzenie planu finansowego. 9. Efektywne wykorzystanie czasu. 10. Podstawowe techniki planowania w zakresie planu dnia i podziału obowiązków. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym. I. Liczba osób - 20 Program konsultacji powinien obejmować 2 godziny lekcyjne ( 45 min/1 h lekcyjna) /1 uczestnika. Łącznie 40 godzin lekcyjnych konsultacji. II. Program konsultacji: Stworzenie Indywidualnego Planu Działania dla uczestnika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach