Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie nowoczesnych form komunikacji społecznej poprzez obsługę komputera z elementami Internetu Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL dla 8 wychowanków rodzin zastępczych w ramach projektu Aktywni Mogą Więcej.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 40 31 , fax. 33 874 40 31
  • Data zamieszczenia: 2012-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kościelna 5b 5b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 874 40 31, fax. 33 874 40 31
    REGON: 12081042400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie nowoczesnych form komunikacji społecznej poprzez obsługę komputera z elementami Internetu Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL dla 8 wychowanków rodzin zastępczych w ramach projektu Aktywni Mogą Więcej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie nowoczesnych form komunikacji społecznej poprzez obsługę komputera z elementami Internetu Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL dla 8 wychowanków rodzin zastępczych w ramach projektu Aktywni Mogą Więcej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI ,Priorytet VII Promocja integracji społecznej ,Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Realizacja szkolenia w zakresie nowoczesnych form komunikacji społecznej poprzez obsługę komputera z elementami Internetu Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL WYMAGANIA OGÓLNE 1.Określone szkolenie należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w wymiarze 150 godzin. 2.Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia był lokal znajdujący się w centrum Suchej Beskidzkiej, mieszczący zaplanowaną liczbę osób z możliwością prowadzenia prezentacji multimedialnej, z odpowiednim nagłośnieniem oraz możliwością zapewnienia cateringu obejmującego obiad plus serwis kawowy. 3.Zajęcia na szkoleniach powinny odbyć się w miesiącu lipcu 2012 roku, w godzinach od 8 do 18, maksymalnie 8 godzin dziennie, w systemie tygodniowym od poniedziałku do piątku. 4.Wykonawca powinien dostosować ilość i jakość pomieszczeń do zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. 5.Wykonawca powinien wyposażyć uczestników szkolenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia danego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. 6.Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawi przy zawieraniu umowy konspekt godzinowy dla realizacji programu nauczania odpowiedniego szkolenia, w ramach ilości godzin przeznaczonych na naukę w danym szkoleniu, zgodnie z wiedzą, doświadczeniem i obowiązującym prawem dotyczącym organizacji szkoleń. Konspekt stanowić będzie załącznik do umowy. 7.Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność podręcznik skrypt - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego zeszyt notatnik zestaw piśmienniczy ołówek oraz długopis 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia, a w szczególności: koszt wynagrodzenia wykładowcy instruktora, koszt wynajmu sali, koszt materiałów dydaktycznych, szkoleniowych, koszt sprawdzianów teoretycznych i praktycznych, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane zaświadczenie i certyfikat. materiały dydaktyczne szkoleniowe przekazane uczestnikom catering obejmujący obiad plus serwis kawowy. zwrot kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia. 9.Wykonawca ma obowiązek prowadzić ewidencję obecności uczestników szkolenia i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. 10.Wykonawca powinien prowadzić dzienniki zajęć oraz przeprowadzić ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu kursu. 11.Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dzienniki zajęć oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w których powinny zostać wpisane: Nazwa i termin szkolenia Ewidencja obecności Dane uczestników szkolenia w formie listy obecności Wpisywana na bieżąco tematyka kursów oraz ilość godzin Informacje o odbytych kontrolach itp. Wyniki z przeprowadzanych egzaminów. 12. Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość osób, która przystąpi do realizacji szkolenia, tj. weźmie udział w minimum 1 dniu szkoleniowym. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników odbiorców usług w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. 14. Ponadto zamawiający zastrzega, że jeśli którykolwiek z uczestników projektu z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału w szkoleniu w terminie ustalonym z zamawiającym wówczas szkolenie zostanie przeprowadzony w późniejszym terminie, po uzgodnieniu z koordynatorem PCPR w Suchej Beskidzkiej . 15. Wszelkie rozliczenia końcowe między Zamawiającym a Wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę. 16. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie szkolenia. 17. Termin realizacji szkolenia musi być dopasowany do harmonogramu Zamawiającego i uzgodniony z koordynatorem projektu PCPR w Suchej Beskidzkiej. 18. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji szkolenia z określeniem nazwy szkolenia, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu w uzgodnieniu z koordynatorem projektu PCPR w Suchej Beskidzkiej. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego. 19. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem kursu, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator szkolenia jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorem projektu. 20. Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki kserokopie imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników szkolenia, terminy realizacji zajęć i ilość godzin harmonogramy kserokopie dzienników zajęć osobny dziennik dla każdej jednostki, w której przeprowadzone zostało szkolenia kserokopie zaświadczeń o udziale w szkoleniu wraz z zakresem tematycznym i godzinowym imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych kopia dokumentów poświadczających zdanie egzaminu lub końcowego sprawdzianu, certyfikaty, bilety dojazdów oraz listy potwierdzające skorzystanie z cateringu. Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 21 W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. 22.Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity 23.Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej : www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.suchabeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach