Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie sieci dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Alwernia w okresie od 01.01.2010 roku do 31.12.2012 roku.

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 283 11 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    ul. Gęsikowskiego 7 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. (012) 283 11 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie sieci dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Alwernia w okresie od 01.01.2010 roku do 31.12.2012 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie sieci dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Alwernia w okresie od 01.01.2010 roku do 31.12.2012 roku. Zimowe utrzymanie dróg będzie polegać na odśnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zwalczanie śliskości zimowej polegającej na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego, zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 roku Nr 230, poz. 1960). Kolejność dróg do utrzymania zimowego powinna uwzględniać najpierw drogi dla komunikacji dowożącej młodzież szkolną. Droga w Alwerni k. Urzędu Miasta powinna być odśnieżona do godz. 6.30. Ponadto przewiduje się dodatkowe poza wykazem odśnieżanie dróg w ilości do 50 km na podstawie telefonicznych lub pisemnych zleceń z Urzędu Miejskiego w Alwerni, również poza okresem wykonania umowy. Zamawiający przewiduje wywóz śniegu na odległości do 2 km. Długość dróg przewidywanych do utrzymania w II standardzie- 12,60 km Długość dróg przewidywanych do utrzymania w III standardzie - 15,90 km Wykaz dróg do utrzymania stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 7 484,00 złotych może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy Chrzanów o/Alwernia 40 8444 0008 0040 0400 0013 0058, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 roku nr.25, poz. 253, nr.66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona dopuszczoną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do ich składania; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz inne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) posiadają do realizacji przedmiotowego zamówienia minimum: a) 2 piaskarki w tym 1 opłużoną b) 2 ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem i z pługiem o szerokości min 2,00 m, c) równiarkę d) spychacz minimum DT-75 e) koparko-ładowarkę f) pług wirnikowy Dopuszcza się możliwość wynajmu powyższego sprzętu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej dokumentacji. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust.1 ustawy - prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 3. Potwierdzona, aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej bądź potwierdzony wyciąg z rejestru sądowego. W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna wymagane jest złożenie potwierdzonej kopii umowy spółki. 4. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4. 5. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oględzin i oceny stanu wyposażenia technicznego, zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę wykazem. W przypadku dzierżawy sprzętu załączyć zapewnienie dzierżawy od właściciela. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Dowód wpłaty wadium przetargowego w wysokości 7 484,00 złotych (słownie: siedem tysięcy czterysta osiemdziesiąt cztery złote 00/100). W przypadku gdy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji lub poręczenia, wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach