Starostwo Powiatowe w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, pl. Daszyńskiego 7
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4233505 , fax. 087 4233505
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piszu
pl. Daszyńskiego 7 7
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4233505, fax. 087 4233505
REGON: 79067300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego mebli biurowych oraz ich rozładunek i montaż w miejscu dostawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego mebli biurowych oraz ich rozładunek i montaż w miejscu dostawy, tj.: - biurka - 33 szt. (różne wymiary), - szafy aktowe - 33 szt. (różne wymiary), - szafki aktowe niskie - 12 szt. (różne wymiary), - stolik kwadratowy - 4 szt. (różne wymiary), - regały aktowe wysokie - 9 szt. (różne wymiary), - regały aktowe niskie - 2 szt. - kontenery - 9 szt. (różne wymiary), - kontener podbiurkowy - 4 szt. (różne wymiary), - lada recepcyjna prosta (120x80x110h) + nadstawka recepcyjna - 1 szt., - lada recepcyjna łukowa (160x90x110h) + nadstawka recepcyjna - 1 szt., - lada recepcyjna prosta (200x70x120h) - 1 szt., - lada recepcyjna prosta (140x70x120h) - 1 szt., - lada recepcyjna narożna (164x70x120h) - 1 szt., - lada recepcyjna (155x60x75h) + nadstawka recepcyjna - 2 szt., - stół konferencyjny - 3 szt., - komoda (215x45x125h) - 2 szt., - regał metalowy - 1szt., Meble oraz krzesła klasy biurowej i gabinetowej powinny być wyprodukowane z atestowanych materiałów zgodnie z Polskimi Normami. Wyroby powinny posiadać certyfikaty jakości, higieniczności oraz wytrzymałości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: - oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 4. Firmy upadające lub w stanie likwidacji powinny dołączyć układ z wierzycielami, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby żłobka przy ul. Rzepnikowskiego 9
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa i montaż mebli wykonywanych na wymiar do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem
Dodano: 2016-03-11 - dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem.
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku.
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł, foteli obrotowych i podnóżków do Jednostki Realizującej Projekt: Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu
Dodano: 2015-07-17 - Dostawę i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Bartoszycach
Dodano: 2015-07-08