Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup w prenumeracie na 2010 rok czasopism zagranicznych i polskich, zgodnie z SIWZ znak: TO/ZP-14/2009.

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6234398 , fax. 022 8408141
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czerniakowska 16 16
    00-701 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6234398, fax. 022 8408141
    REGON: 00001804600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup w prenumeracie na 2010 rok czasopism zagranicznych i polskich, zgodnie z SIWZ znak: TO/ZP-14/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup w prenumeracie na 2010 rok: Część 1) czasopism zagranicznych wymienionych w załączniku nr 5.1. pn. Prenumerata czasopism zagranicznych na 2010 r., Część 2) czasopism polskich wymienionych w załączniku nr 5.2. pn. Prenumerata czasopism polskich na 2010 r. -Cz. I, Część 3) czasopism polskich wymienionych w załączniku nr 5.3. pn. Prenumerata czasopism polskich na 2010 r. -Cz. II, Zamówienie obejmuje zakup w prenumeracie roczników czasopism określonych w pkt 3.1. SIWZ (uwzględniający wszystkie czasopisma datowane na ten okres niezależnie od daty ich wydania), zwanych dalej Czasopismami, włącznie z zapewnieniem dostarczenia tych Czasopism do siedziby Zamawiającego w cyklach wydawniczych przyjętych przez wydawców, obsługi celno-importowej w przypadku czasopism zagranicznych oraz realizacji reklamacji w systemie on-line lub telefonicznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w odpowiednio w wysokości Część 1 zamówienia - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Część 2 zamówienia - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Część 3 zamówienia - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Oferent, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych Ustawą (art. 45 ust. 6), w zależności od wyboru Oferenta, tj. w postaci: a) pieniężnej; b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść na konto Banku PKO SA, Odział w Warszawie ul. Jasna 1, nr 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963, przy czym o uznaniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego, tj. najpóźniej przed godz. 1100 w dniu otwarcia ofert. Oryginał dokumentu bankowego potwierdzającego wpłatę wadium w pieniądzu lub kserokopię tego dokumentu poświadczoną przez osobę podpisującą ofertę, należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w postaci poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy i określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Gwarancja musi także zawierać zapisy dotyczące: a) czasu trwania, b) zasad wygaśnięcia, c) możliwości cesji na rzecz strony trzeciej. 8. Okres ważności gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w Ustawie. 10. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. 11. Wadium wpłacone w pieniądzu będzie zwrócone Oferentom wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Warunki szczególne: 1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem Ofertowym (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) i zawierać propozycję wykonania co najmniej jednej z trzech części zamówienia (określonych w załącznikach nr 5.1., 5.2., 5.3. do SIWZ). 2. Wykonawca powinien zaakceptować projekt umowy właściwy dla części zamówienia, na którą składa ofertę (odpowiednio załączniki nr 6.1. i/lub 6.2. do SIWZ) - na Formularzu Ofertowym. 3. Wykonawca składający ofertę powinien się wykazać następującym doświadczeniem zawodowym: A. w przypadku składania oferty na część dotyczącą prenumeraty czasopism zagranicznych (część 1 zamówienia), Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 4.1., że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat, czyli od 1 października 2006 r. do 30 września 2009 r. minimum trzy dostawy polegające na sprzedaży w prenumeracie dla zamawiających czasopism zagranicznych, na kwotę brutto nie mniejszą niż 200.000 zł, B. w przypadku składania oferty na obie części albo którąkolwiek część zamówienia dotyczącą prenumeraty czasopism krajowych (część 2 i/lub 3 zamówienia), Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 4.2., że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat, czyli od 1 października 2006 r. do 30 września 2009 r. minimum trzy dostawy polegające na sprzedaży w prenumeracie dla zamawiających czasopism krajowych, na kwotę brutto nie mniejszą niż 20.000 zł, C. w przypadku składania oferty na część 1 oraz część 2 i/lub 3 zamówienia, wymagania jak w punktach A i B. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. i 6.2. Specyfikacji, Wykonawcy winni przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 UST. 1 USTAWY na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 UST. 1 I 2 USTAWY na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; powyżej określone zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 6. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku, gdy cena oferty przekracza dwukrotną wysokość kapitału zakładowego spółki, winien złożyć oświadczenie zarządu spółki wraz z kopią uchwały Zgromadzenia Wspólników, potwierdzające - zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych - odpowiednie umocowanie zarządu do złożenia oferty, chyba, że upoważnienie do złożenia oferty bez uchwały Zgromadzenia Wspólników wynika z umowy spółki. 7. Wykonawca składający ofertę na Część 1 zamówienia - dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 6.2.2.lit. A - wypełniony załącznik nr 4.1. do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane w załączniku zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem wymogom określonym w pkt 6.2.2.lit.A, zostały wykonane należycie. 8. Wykonawca składający ofertę na Część 2 i/lub 3 zamówienia - dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 6.2.2. lit. B - wypełniony załącznik nr 4.2. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane w załączniku zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem wymogom określonym w pkt 6.2.2. lit. B, zostały wykonane należycie. 9. Dokumenty określone w pkt 7.1.3. - 7.1.6. winny być złożone w formie oryginału lub odpisu, wypisu, wyciągu lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć: 1. Oświadczenie na temat czasu związania Ofertą - na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącej załącznik 6.1 i/lub 6.2 do SIWZ- na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany jeden z załączników nr 5.1., 5.2., lub 5.3. do SIWZ albo załączniki odpowiadające częściom, na które Wykonawca składa ofertę. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, w formie zgodnej z wymogami określonymi w punktach 10.5 i 10.6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciop.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach