Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806421 , fax. 022 7806421
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 1 1
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806421, fax. 022 7806421
    REGON: 01484859300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: dostawa soli drogowej nie zbrylającej do posypywania nawierzchni dróg - sól kamienna gat. DR w ilości 1100 ton. Zamawiana sól musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie PN-86/C84081/02. Miejsce dostaw: Plac wskazany przez Zamawiającego na terenie bazy ZDP w Otwocku z/s Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew Zamówienia będą dokonywane sukcesywnie, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, po telefonicznym uzgodnieniu ilości i terminu dostaw, potwierdzonym pisemnym zamówieniem przesłanym faksem do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnej ilości zamówionej soli kamiennej do 40% zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.) Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako Strona Umowy minimum 3 dostawy. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5) Składając ofertę Wykonawca musi podpisać wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego. 6) Wymagania dla materiału chemicznego (soli). Dostarczana sól musi spełniać niżej podane parametry: 6.1.) sól drogowa gat. DR (pochodzenia kamiennego): - opakowanie luzem, - wygląd produkt krystaliczny, sypki, - zawartość NaCl 90%÷99%, - zawartość K4Fe(CN)6 20÷40 mg/kg, - zawartość H2O do 1,5%, - zawartość siarczanów SO4 maks. 3%, - zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 4 - 8%; - uziarnienie 0,5÷6 mm w ilości min. 70%; 7) Składając ofertę Wykonawca musi udokumentować źródło pochodzenia soli kamiennej (należy dostarczyć do Zamawiającego aktualną, kompletną aprobatę techniczną, w której wskazane jest źródło pochodzenia soli) oraz możliwość zapewnienia dostaw w wymaganych ilościach (wykonawca składa oświadczenie potwierdzające możliwość realizacji dostaw w ilościach określonych przez Zamawiającego). 8) Składając ofertę Wykonawca musi posiadać aktualną i kompletną Aprobatę Techniczną IBDiM ważną również na okres realizacji zamówienia oraz Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny dla zamawianej soli drogowej. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 niniejszej Instrukcji. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania z zastrzeżeniem postanowień art. 26. ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być złożona przez każdy podmiot. (3) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego musi być złożone przez każdy podmiot. (4) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS musi być złożone przez każdy podmiot (5) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz Oświadczenie. (6) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (7) Formularz cenowy (8) Podpisany wzór umowy (9) Wypełniony formularz OFERTA (10) Parametry fizyko-chemiczne dla materiałów objętych dostawą (11) Atest lub aktualne świadectwo dopuszczenia materiału do stosowania w drogownictwie (12) Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny dla soli drogowej. (12) Wyniki badań laboratoryjnych - parametry fizyko - chemiczne i skład ziarnowy oferowanych materiałów i potwierdzenie przez IBDiM przydatności soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej. (13) Aktualną i kompletną Aprobatę Techniczną IBDiM ważną również na okres realizacji zamówienia. (14) Oświadczenie o zapewnieniu dostaw soli przez okres trwania umowy. (15) Udokumentowanie źródeł pochodzenia soli kamiennej w ilościach zapewniających wielkość dostawy, na które Wykonawca złoży ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach