Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 69-211 Wędrzyn,
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
- Data zamieszczenia: 2013-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
REGON: 08052101800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów przy zachowaniu obowiązku wniesienia ich do wskazanego pomieszczenia. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie dostarczyć asortyment do poszczególnych, wskazanych przez odpowiednie służby, pomieszczeń znajdujących się na terenie garnizonu Wędrzyn. Sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym odbywać się będzie każdorazowo przed podpisaniem protokołu odbioru partii materiałów. Taka forma realizacji zamówienia jest konieczna i uzasadniona, ze względu na prowadzenie dokładnej ewidencji stanu posiadania w magazynie środków biurowych i papierniczych oraz zaewidencjonowania i przyjęcia materiałów zgodnie ze stanem faktycznym. Zamawiający przed podpisaniem protokołu przyjęcia materiałów biurowych dokona weryfikacji ilości i zgodności dostarczonego asortymentu z zamówieniem oraz wydaniem do użytku. Dostarczenie zamówionych materiałów, wniesienie ich oraz ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego winna być traktowana przez Wykonawcę jako składnik kosztów i być uwzględniona w wartości oferty składanej do przetargu. 3. Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy tj. minimum 10 godzin, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego o realizacji dostawy i podać Imię, Nazwisko, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren ochraniany jednostki. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren Zamawiającego, a ewentualny transport materiałów będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty w ilościach wyszczególnionych w zamówieniach na własny koszt. Produkty powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach, pakowanych przez producenta zamówionych materiałów. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z produktami równoważnymi tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do produktów pożądanych (oryginalnych), poza pozycjami 1, 2, 3 formularza cenowego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne certyfikaty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów biurowych. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć oświadczenie, że zaproponowane produkty spełniają te wymagania. Materiały biurowe równoważne (innych firm niż wymienione w specyfikacji) muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonych artykułów Zamawiający zastrzega sobie zwrot zakupionych, wadliwych materiałów na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Przedmiot umowy musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Dodano: 2016-04-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PISMIENNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 21/PN/2016.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa artykułów papierniczo-biurowych i nośników danych - płyc CD-DVD na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Szprotawie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie, oraz Szkół i Przedszkoli z terenu gminy Szprotawie w roku 2016.
Dodano: 2015-12-03 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I PRZEDMIOTÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 78/PN/2015.
Dodano: 2015-09-02 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-08-13