Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej w spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi

Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wodna 3/5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 46 59063 do 66 , fax. 0-56 46 59 066
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu
    ul. Wodna 3/5 3/5
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 46 59063 do 66, fax. 0-56 46 59 066
    REGON: 00701096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.muzeum.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury - Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej w spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana połaci dachowej w spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi, w zakresie: a) wymiany pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną - holenderkę w odcieniu naturalnej czerwieni - analogicznie jak w spichlerzu nr 17; b) wymiany blacharki, rynien i rur spustowych na miedziane od strony elewacji zachodniej i tytanowo-cynkowe od strony elewacji wschodniej z pozostawieniem ich w kolorze materiału; c)zabezpieczenie rur spustowych od strony elewacji wschodniej metalowymi (płotkami ochronnymi) w analogiczny sposób jak w spichlerzu nr 17; 2. Prace, o których mowa w pkt 1, polegać będą na wymianie: dachówki na dachówkę czerwoną średzką S ROBENA, łatowania, oraz pokrycia z papy. Wykonaniu impregnacji istniejącego deskowania, wymianie obróbek blacharskich ogniomurów, styku połaci z murem, pasów nadrynnowych, rynien i rur spustowych na blachę tytanowo-cynkową. Rodzaj materiałów użytych do wymiany obróbek blacharskich uzależniony jest od strony połaci dachowej tzn. od strony Wisły rynny, pasy i rury spustowe z blachy miedzianej, z tym, że rury spustowe do wys. 5,0 m od poziomu gruntu od strony Wisły z PCV oraz rury od strony ul. Spichrzowej z PCV pomalowane farbą w kolorze miedzi i w kolorze blachy tytanowo cynkowej. Cała charakterystyka robót oraz dobór materiałów jest zgodny z zaleceniami konserwatorskimi. 3. Obiekt, o którym mowa w pkt 1, podlega ochronie konserwatorskiej i jest wpisany do rejestru Państwowej Służby Ochrony Zabytków Oddział Wojewódzki w Toruniu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres rzeczowy powyższych robót, został zawarty w Załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) Załącznik nr 1A - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - wymiana połaci dachowej w Spichlerzu nr 13 i 15 wraz z obróbkami blacharskimi. b) Załącznik nr 1B - Książka Przedmiarów/Obmiarów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W związku z tym, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 ustawy, o zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. W związku z tym, że wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, oraz w celu zagwarantowania należytej jakości wykonanych robót - Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełniali następujące, szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) w zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 2 wymagane jest: a) posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie zrealizowania, jako główny wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości netto co najmniej 100 000 zł, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na remoncie dachu na obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków; b) posiadanie przez Wykonawcę kwalifikacji i praktyki zawodowej, o których mowa w § 7, § 8 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2004 r. Nr 150, poz. 1579); - ocena spełniania pozostałych warunków w w/w zakresie nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 2) W zakresie warunku wskazanego w pkt I ppkt 3 wymagane jest posiadanie przez wykonawcę Polisy a w razie jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ocena spełniania pozostałych warunków w w/w zakresie nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń; 3) W zakresie warunków wskazanych w pkt I ppkt 1, 4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu właściwego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, o wartości netto co najmniej 100 000 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w dokumencie, o którym mowa w pkt 7 (Potencjał kadrowy) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach