Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na odbiorze i transporcie do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów z miejsc ich wytwarzania na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn (45 WOG

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na odbiorze i transporcie do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów z miejsc ich wytwarzania na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 Wędrzyn (45 WOG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Część nr 1 Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) powstające przy przygotowywaniu i konsumpcji posiłków zwanych dalej odpadami gastronomicznymi w ilości ok. 285 000 kg przy czym: a) odpad stanowiący produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości ok. 210 000 kg; b) odpad stanowiący produkty pochodzenia roślinnego w ilości ok. 75 000 kg. Ilość odpadów planowana do przekazania w trakcie umowy będzie wynosić odpowiednio: a) w 2014 roku - około 95 000 kg b) w 2015 roku - około 190 000 kg. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 1. W ramach usługi Wykonawca będzie dokonywał odbioru i transportu odpadów z miejsc ich wytwarzania dwa razy w tygodniu (wtorek, piątek) w godzinach 700-1300, z tym, że w dni wolne od pracy odbiór ma nastąpić w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu wolnym. 2. Częstotliwość odbioru odpadów z poszczególnych miejsc ich wytwarzania może ulec zmianie (zwiększeniu bądź zmniejszeniu) po wcześniejszym dokonaniu uzgodnień. 3. Dokładna ilość odbieranych odpadów gastronomicznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w dokumencie PZ stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz w dokumencie handlowym, który stanowi załącznik VIII rozporządzenia Komisji (UE) nr 142-2011 z dnia 25 lutego 2011r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, oraz w sprawie wykonania dyrektywy Rady97-78-WE w odniesieniu do niektórych próbek i przedmiotów zwolnionych z kontroli weterynaryjnych na granicach- w myśl tej dyrektywy - o ile przyjęte odpady gastronomiczne będą przeznaczone do celów określonych w rozdziale I, artykuł 2, pkt. 2g rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 z dnia 29 października 2009r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie WE nr 1774-2002. 4. Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów gastronomicznych do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 5. Wykonawca zapewni odpowiednie pojemniki do gromadzenia odpadów gastronomicznych o pojemności 50-80 litrów w ilości pozwalającej na ich właściwe przechowywanie uwzględniając podział na odpady pochodzenia roślinnego i zwierzęcego Pojemniki będą odpowiednio opisane (zawierające kod odpadu), szczelne, posiadające uchwyty oraz zamknięcia umożliwiające układanie ich piętrowo. 6. Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku muszą zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu, muszą być utrzymywane w czystości tj. być czyste i suche przed użyciem oraz muszą zostać przeznaczone do przewozu określonego produktu w zakresie niezbędnym do uniknięcia zakażeń wzajemnych. 7. Wykonawca po odbiorze pojemników z odpadami gastronomicznymi pozostawi nowe (czyste zdezynfekowane) pojemniki celem dalszego gromadzenia odpadów. 8. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z wyszczególnionych w poniższej tabeli miejsc, do których dostarczy pojemniki do gromadzenia odpadów z podziałem na odpady gastronomiczne pochodzenia roślinnego i zwierzęcego w podanych w tabeli w SIWZ. Część nr 2 Odbiór i transport do miejsca unieszkodliwienia odpadów o kodach: 18 01 03, 18 01 04, 18 01 08, 18 01 09, 18 01 10 nadanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206) z terenów administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 oraz zabezpieczeniu worków i pojemników sztywnych na odpady medyczne zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r . w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010, nr 139, poz.940). 1. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów medycznych o kodach: a) 18 01 03, 18 01 04 i 18 01 10 - raz w miesiącu, nie rzadziej jednak niż co 30 dni z miejsc ich wytwarzania wymienionych Tab.2 z tym, że w dni wolne od pracy odbiór ma nastąpić w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu wolnym, a w razie potrzeby dodatkowo po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu. b) 18 01 08, 18 01 09 - po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu, a odbiór nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia. 2. W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie transportu odpadów do miejsca ich unieszkodliwienia własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu. 3. Dokładna ilość odbieranych odpadów medycznych zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu. 4. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 5. Z chwilą odbioru odpadów medycznych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie. 6. Miejsca odbioru odpadów medycznych oraz ich szacunkowe przewidziane do przekazania ilości podane są w tabeli w SIWZ. Część nr 3 Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo - obsługowych przy sprzęcie technicznym. 1. Wykonawca odbioru odpadów dokonywać będzie z miejsca ich wytwarzania w ilościach określonych w tabeli 3 do miejsca ich dalszego zagospodarowania własnym, przystosowanym do tego celu środkiem transportu według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie. 2. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 3. Dokładna ilość odbieranych odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym zostanie każdorazowo ustalana w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia, co potwierdzone zostanie w karcie przekazania odpadu. 4. Z chwilą odbioru odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy uzbrojeniu i sprzęcie technicznym Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie. 5. Miejsca odbioru odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowo -obsługowych przy sprzęcie technicznym oraz ich szacunkowe przewidziane do przekazania ilości znajdują się w tabeli w SIWZ. Część nr 4 Odbiór i transport do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowych i rozbiórek obiektów budowlanych na terenach administrowanych przez Jednostkę Wojskową 5701 1. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z miejsca ich gromadzenia wymienionych w powyższej tabeli według potrzeb Zamawiającego na jego telefoniczne lub pisemne zgłoszenie. 2. Wykonawca zobowiązuje się dokonać odbioru odpadów w ciągu 48 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. 3. W razie potrzeby Wykonawca dostarczy we wskazane przez Zamawiającego miejsce kontenery do zbiórki w/w odpadów. 4. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. 5. Z chwilą odbioru odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowych Wykonawca usługi staje się ich posiadaczem i na nim ciąży obowiązek dalszego gospodarowania nimi, zgodnie z ustawą z dnia14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21) oraz aktami wykonawczymi w tym zakresie. 6. Miejsca odbioru odpadów, ich rodzaje oraz planowane do przekazania ilości zamieszczonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach