Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 930156216
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego funkcjonującego w jednostkach Policji dolnośląskiej tj. komputery PC, laptopy, monitory LCD. Obsługa serwisowa obejmuje naprawy, przeglądy, regulacje, konserwacje sprzętu komputerowego oraz wymianę uszkodzonych i zużytych części w celu utrzymania urządzeń komputerowych w ciągłej eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zostały opisane przez Zamawiającego w załącznikach numer 1a – 1c do niniejszej SIWZ – specyfikacją asortymentową ilościową - odpowiednio do części postępowania, w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 – IPU. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonej w załącznikach numer 1a-1c do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako „ilość gwarantowana” (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości asortymentu określonego w załącznikach numer 1a-1c do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 30% zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, w tym: - część nr 1 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej komputerów PC, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia - część nr 2 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej laptopów , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia - część 3 obejmuje wykonywanie usług polegających na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej monitorów LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: dla części 1 postępowania: 1 250,00 zł. dla części 2 postępowania: 460,00 zł. dla części 3 postępowania: 450,00 zł . W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, kwota wadium winna być sumą wartości ustalonej dla poszczególnych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach