Przetargi.pl
przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, a w szczególności: czyszczenia przewodów kominowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opiniowanie urządzeń grzewczo-kominowych, kontrola stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzenie urządzeń grzewczo-kominowych pod względem bezpieczeństwa przeciwpożarowego z uwzględnieniem odległości od łatwo palnych elementów konstrukcji budynku, sprawdzenie pod względem bezpieczeństwa użytkowania urządzeń pomocniczych: ławy kominiarskie, drabiny, włazy dachowe-świetliki w budynkach mieszkalnych zarządzanych i administrowanych przez ADM Nr 1 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o..

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8523743 , fax. 33 8522560
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 8523743, fax. 33 8522560
    REGON: 24040417700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich, a w szczególności: czyszczenia przewodów kominowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, opiniowanie urządzeń grzewczo-kominowych, kontrola stanu technicznego przewodów kominowych, sprawdzenie urządzeń grzewczo-kominowych pod względem bezpieczeństwa przeciwpożarowego z uwzględnieniem odległości od łatwo palnych elementów konstrukcji budynku, sprawdzenie pod względem bezpieczeństwa użytkowania urządzeń pomocniczych: ławy kominiarskie, drabiny, włazy dachowe-świetliki w budynkach mieszkalnych zarządzanych i administrowanych przez ADM Nr 1 Zakładu Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o .o..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich: A. Bieżące utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych: sprawdzanie zgłoszonych usterek w funkcjonowaniu przewodów kominowych najpóźniej następnego dnia po przyjęciu zgłoszenia,usuwanie ewentualnych zagruzowań, gniazd itp., zbadanie i wskazanie ewentualnie stwierdzonych miejsc nieszczelności przewodów, określenie innych przyczyn funkcjonowania przewodów oraz określenie ich usunięcia – obowiązuje forma pisemna przekazywania informacji zamawiającemu. B. Okresowe utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych: 1. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem stałym wraz z usuwaniem sadzy, ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 5 razy, w kwartalnych odstępach, w terminach do: a / 15 czerwca b / 15 września c / 15 grudnia d / 15 marca e/ 15 czerwca Ponadto w ramach w/w prac w przypadku uszkodzenia drzwiczek wyczystkowych przez kontrolującego należy wykonać ich naprawę bądź wymianę. Czynności potwierdzone przez lokatorów na zestawieniu do faktury. 2. Czyszczenie przewodów kominowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym wraz z usuwaniem ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy, w półrocznych odstępach, w terminach do: a / 15 września b / 15 marca Ponadto w ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez najemcę lub konieczności wymiany, należy ją udrożnić bądź wymienić. Czynności potwierdzone przez lokatorów na zestawieniu do faktury. 3. Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z usuwaniem ewentualnych zagruzowań, gniazd itp. celem jego udrożnienia oraz wywozem odpadów na składowiska odpadów. Prace należy wykonać 2 razy, w półrocznych odstępach, w terminach do: a / 15 września b / 15 marca W ramach w/w prac w przypadku niedrożności kratki wentylacyjnej bądź zaklejenia przez najemcę lub konieczności wymiany wykonawca zobowiązany jest do jej udrożnienia bądź wymiany. Ponadto wykonawca dokonuje demontażu żaluzji, zaklejeń kratek wentylacyjnych co umożliwi mu dokonanie kontroli przewodów w sposób prawidłowy. Powyższą czynność dokumentuje w protokołach przeglądów w rubryce niezgodności niekrytyczne do usunięcia przez lokatora. Czynności potwierdzone przez lokatorów na zestawieniu do faktury. 4. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego przewodów kominowych 2 razy w terminie do: a / 30 czerwca zgodnie z wymogami art. 62 Prawa Budowlanego i niezwłoczne sporządzenie protokołów pokontrolnych /według druku - w załączeniu/, wraz z wykazem występujących w przewodach kominowych elementów azbestowych i dostarczenie ich zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do 31 lipca (komplet dla wszystkich budynków). Protokoły z usterkami – nieprawidłowości (opisane poniżej) powinny być przedłożone zamawiającemu niezwłocznie po stwierdzeniu usterki. Protokół pokontrolny /w załączeniu/ powinien zawierać ocenę-charakterystykę stanu technicznego przewodów kominowych oraz zastosowanego materiału. Stan techniczny powinien być opisany w każdym detalu technicznym, który ma istotne znaczenie dla pracy przewodów wraz ze stwierdzeniem czy przewód oraz urządzenia nadają się do dalszej eksploatacji. Do wykazanej w protokole usterki-nieprawidłowości /nieszczelności, złego funkcjonowania przewodu/ należy podać zalecenia co do sposobu jej usunięcia czy naprawy itp. Ponadto w protokole należy uwzględnić sprawdzenie działania wentylacji grawitacyjnej pod kątem wymiany powietrza w mieszkaniu przy aktualnym sposobie jego użytkowania. 5. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli wykonawca ma obowiązek wypełnić stosowny Protokół-Nieprawidłowości (w załączeniu) z podaniem rodzaju usterki oraz sposobu jej usunięcia. Protokół-Nieprawidłowości podpisany przez najemcę oraz wykonawcę należy niezwłocznie przedłożyć zamawiającemu. Protokół-Nieprawidłowości winien być sporządzony w dwóch egzemplarzach, po jednym dla najemcy i dla zamawiającego jako załącznik do protokołu głównego. 6. Kontrolujący ma prawo i obowiązek: odciąć dopływ gazu i poinformować o tym fakcie zamawiającego, poinformować najemcę o stopniu stwierdzonego zagrożenia, zakazie użytkowania zagrożonych instalacji/ urządzeń i uzyskać podpis użytkownika o przyjęciu do wiadomości, podjąć inne czynności możliwe do natychmiastowego wykonania (np. przewietrzenie lokalu itp). 7. Bieżące utrzymywanie należytego stanu przewodów kominowych wykonywanych w ramach w/w punktów 1, 2, 3, 4 tj. czyszczenia i kontroli przewodów kominowych, tj. czynności kominiarskie (od pkt. I.1-5) powinny zostać wykonywane w oparciu o zestawienie przewodów kominowych administrowanych budynków, które sporządza na bieżąco zamawiający. 8. W razie konieczności zamawiający zleci dodatkowo: inwentaryzację przewodów kominowych, wyznaczenie przewodu kominowego, dodatkową kontrolę i odbiór przewodów kominowych, sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń do przewodów kominowych itp. 9.Rozliczenie czynności dodatkowych nastąpi na podstawie kosztorysów powykonawczych opartych o protokoły końcowego odbioru robót. 10. Wykonawca będzie świadczył czynności wymienione w pkt. 8 – codziennie, w tym, w razie konieczności, również w dni świąteczne i wolne od pracy: a) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązuje się do skutecznego usuwania nieprawidłowości o każdej porze dnia i nocy, b) wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 24 godzin od zgłoszenia oraz do wykonania robót zleconych przez ADM, w ustalonym w zleceniu terminie, przy czym celem zabezpieczenia skutków nieprawidłowości, działania należy podjąć do 15 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia, a zabezpieczenie winno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od zgłoszenia prze Inspektora ADM. 11. W ramach pełnienia całodobowego dyżuru i usług pogotowia, wykonawca zapewnia stacjonarny telefon z numerem kierunkowym (33), na który będą mogły być zgłaszane nieprawidłowości i usterki kominiarskie w trakcie realizacji niniejszej umowy. 12. Przed przystąpieniem do wykonywania usług kominiarskich opisanych w pkt. 1, 2, 3, 4, 8 wykonujący jest zobowiązany umieścić na tablicach znajdujących się w budynkach z tygodniowym wyprzedzeniem ogłoszenia, które otrzyma od zamawiającego. 13. Za szkody powstałe w czasie wykonywania usług kominiarskich, a wynikające z niefachowego lub niedbałego wykonywania usługi, odpowiada wykonawca. 14. Po zakończeniu pracy wykonujący usługi kominiarz powinien upewnić się, że pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo. 15. Wszystkie czynności kominiarskie powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami rzemiosła kominiarskiego, przepisami BHP oraz przepisami pokrewnymi. Prace szczególnie niebezpiecznie i na wysokościach powinny być wykonywane zespołowo. Kominiarz ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy istnieje realne zagrożenie dla jego zdrowia lub życia. O występujących zagrożeniach zamawiający powinien zostać poinformowany niezwłocznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach