Przetargi.pl
,,Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 w Rybniku”

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgm.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 w Rybniku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest świadczenie usług polegających na czyszczeniu przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku – ADM I (wykaz budynków zawarto w załączniku nr A niniejszej specyfikacji). Zamówienie w zakresie usług.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zapewnienie przeprowadzenia czyszczenia przewodów kominowych przez osobę posiadającą kwalifikacje kominiarskie zgodnie z § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów; 2. Usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z ww. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; 3. Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców; 4. Ustalenie terminu czyszczenia przewodów kominowych na danym budynku z administracją; 5. Współpraca z administratorami obiektów podczas przeprowadzania czyszczenia przewodów kominowych; 6. Powiadomienie Zamawiającego oraz lokatorów o terminie wykonania czyszczenia przewodów kominowych z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem; 7. Czterokrotne (1 raz w kwartale) czyszczenie dymowych przewodów kominowych; 8. Dwukrotne (1 raz w półroczu) czyszczenie spalinowych przewodów kominowych; 9. Jednokrotne czyszczenie wentylacyjnych przewodów kominowych; 10. Realizacja „zlecenia kominiarskiego na wykonanie prac kominiarskich na terenie ADM I” (wzór zlecenia stanowi załącznik nr 5) na podstawie pisemnych zleceń wydawanych przez uprawnionych pracowników administracji, a wynikających ze zgłoszeń lokatorów, w których sygnalizowane są niewłaściwe działania przewodów kominowych i urządzeń do nich podłączonych. Pracownik administracji w zleceniu określi: adres lokalu, którego dotyczyć będzie zlecenie oraz zakres prac. Zlecenia te winny być realizowane nie później niż w dniu następnym po dacie zlecenia przez administrację. Na druku zlecenia, osoba która je wykonała czyni adnotację o sposobie usunięcia ewentualnych stwierdzonych nieprawidłowości; 11. Uczestnictwo w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, również w dni wolne od pracy zagrażających życiu mieszkańców. Obecność mistrza kominiarskiego nastąpi nie później niż 60 minut od zgłoszenia telefonicznego; 12. Świadczenie usług wymienionych w pkt. 10 i 11 bez prawa do naliczenia dodatkowego wynagrodzenia; 13. Poinformowanie najemców lokali przed przystąpieniem do wykonywania usług kominiarskich o konieczności wykonania zabezpieczeń przed ewentualnymi zabrudzeniami, zanieczyszczeniami czy zniszczeniami. Zabezpieczenia, o których mowa, dotyczą w szczególności: 1) uszczelnienia kratek wentylacyjnych na czas wykonywania usługi, 2) usunięcia z miejsca wykonywania usługi wszystkich przedmiotów mogących ulec uszkodzeniu, 3) uszczelnienia połączeń urządzeń grzewczych z kominem; 14. Dokonanie wpisu do książki czyszczeń kominiarskich po wykonaniu czyszczenia przewodów kominowych; 15. Zapewnienie po zakończeniu pracy, że wykonujący usługi kominiarz, sprawdzi czy pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo; 16. Usunięcie usterki w działaniu przewodów kominowych maksymalnie do 3 dni od jej zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie w danym dniu do godziny 12:00 (usunięcie usterki nastąpi w terminie jaki Wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty), 17. Usunięcie sadzy z terenu obiektu. Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej bip.zgm.rybnik.pl W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach