Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2011-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część I: 1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działki zapisanej w KW nr 34304 obręb Łomnica, gm. Zbąszyń oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 409 o pow. 1,5600 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31305 obręb Strzyżewo, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka nr 330/2 o pow. 1,5800 ha, nr 45/1 o pow. 1,9610 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 3) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31320 obręb Nowe Jastrzębsko, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 75/3 o pow. 4,5400 ha, nr 100/7 o pow. 0,5000 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 4) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31327 obręb Stefanowice, gm. Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 149/2 o pow. 1,0400 ha, nr 170/1 o pow. 0,4700 ha, nr 149/1 o pow. 3,5100 ha prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Budzyńska tel.61/8853212. Część II: 1) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości znajdujących się w księdze wieczystej nr PO1Y/00023282/7 , potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Lesznie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Gostyniu o uregulowanie działu I księgi wieczystej, 2) Sporządzenie protokółu badania stanu prawnego wszystkich działek objętych wyciągiem z wykazu zmian gruntowych i zapisanych w księdze wieczystej nr PO1Y/00023282/7, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gostyniu, poprzez ustalenie nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej ( w przypadku gdy miała ona miejsce, to na kogo i w jakiej części), ustalenie podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa, od 1939 roku do dnia przejęcia na Skarb Państwa. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Piotr Podwiński tel. 65/5185564. Część III: Geodezyjny podział działki, objętej częściowo obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłosław, oznaczonej numerem 808/60 o powierzchni 15,3413 ha położonej w obrębie Miłosław, gmina Miłosław zapisanej w KW nr PO1F/ 00005342/8 w SR we Wrześni. Podział ma na celu uzyskanie ca. 66 działek zgodnie przeznaczeniem wyznaczonym przez plan miejscowy. Dodatkowo określić należy granice z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie i sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych dla nowo powstałych działek. W/w nieruchomość położona jest w części na obszarze obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłosław, zatwierdzonego Uchwałą nr XXV/171/09 z dnia 30.06.2009 roku i jest przeznaczona pod: - 3,4,5,6 ZP - tereny zieleni parkowej urządzonej - 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14 KD - tereny ulic dojazdowych - 2 K - teren infrastruktury technicznej kanalizacyjnej - 2 KD(L) - tereny ulic lokalnych - 2 US - tereny usług - 3, 5, 6, 7 KX - tereny ulic pieszych - 6, 7, 8, 9, 10 MN - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej Część przedmiotowej działki znajduje się na obszarze objętym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i przeznaczona jest częściowo pod: - teren lasu - tereny łąk i pastwisk Projekt podziału zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Szymon Drożyński tel. 61 8177120. Część IV: 1) Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczający całe księgi wieczyste w celu uregulowania działu I KW: - nr Wituchowo Tom 1 karta nr 1, - nr Wituchowo Tom 1 karta nr 3, potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, które będą służyły do przeniesienia własności. 2) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW: - nr Wituchowo Tom 1 karta nr 1 - nr Wituchowo Tom 1 karta nr 3 dla działek nr 16, 30, 32, 34, 37, 39, 41, z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 3) Ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych: - w obrębie Wituchowo, gmina Kwilcz, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 10/2, 15/2, 31/2, oraz sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie dla ustalonych KW, które będą służyły do przeniesienia własności, 4) Przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Magdalena Maćkowiak tel. 61/8853219. Część V: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu założenia kartoteki budynku nr 42 zgodnie z § 26 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Budynek położony na działce nr 52 w miejscowości Różanna, gmina Orchowo, księga wieczysta nr 20522 prowadzona przez SR WKW w miejscowości Słupca. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Tomasz Hasiński tel. 61/8560682. Część VI: Ustalenie numeru księgi wieczystej dla działki nr 650/2 o pow. 1,7200 ha oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczającego całą księgę wieczystą KW nr 19763, potwierdzony przez Starostwo Powiatowe we Wrześni, który będzie służył do przeniesienia prawa własności nieruchomości. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Budzyńska tel.61/8853212.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach