Akademia Medyczna ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349-12-44 , fax. (058) 301-61-15, 3491740
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349-12-44, fax. (058) 301-61-15, 3491740
REGON: 00028862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych II piętra budynku laboratoryjnego Katedry i Zakładu Biofarmacji i Farmakodynamiki przy ul. G.J.Hallera 107 w Gdańsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych II piętra budynku laboratoryjnego Katedry i Zakładu Biofarmacji i Farmakodynamiki przy ul. G.J.Hallera 107 w Gdańsku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót wykończeniowych wielobranżowych o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł brutto każde. 3)dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp) 2. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ]; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu robót wykończeniowych wielobranżowych o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł brutto każde z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 2 do SIWZ]; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W.w dokumenty uważa się za aktualne, jeżeli zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- I część zamówienia: wymiana bram garażowych, remont instalacji elektrycznej, wymiana opraw oświetleniowych, roboty sanitarne w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice. II część zamówienia: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 23 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice.
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII przy ul. Narutowicza 11/12
Dodano: 2016-07-27 - Prace konserwacyjne w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w pomieszczeniach służby dyżurnej w budynku nr 172 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Remont elewacji i dachu w Samorządowym Zespole Szkół w Kostkowie
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót ogólnobudowlanych w Domu Studenta nr1 blok A, B i C w Gdańsku przy ul. Dębowej 9
Dodano: 2016-07-12 - Roboty budowlane obejmujące: 1) remont okresowy w segmencie I w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 2) remont okresowy w segmencie IV w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
Dodano: 2016-07-06 - Remont posadzki kamiennej w holu wejściowym w Wejherowskim Centrum Kultury wraz z montażem odwodnienia liniowego w Wejherowie (znak sprawy: ZZP.271.40.2016.ASz)
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH
Dodano: 2016-06-27 - Roboty budowlane związane z wykonaniem remontów 13 gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Handlowej 9A/ 26, ul. Kapitańskiej 27/4, ul. Morskiej 91/60, ul. Morskiej 113/9, ul. Opata Hackiego 23/68, ul. Opata Hackiego 25/85, ul. Opata Hackiego 27/33, ul. Opata Hackiego 27/47, ul. Zamenhofa 7/7, ul. Zamenhofa 7/64, ul. Zamenhofa 13/49, ul. Zamenhofa 13/56, ul. Zamenhofa 13/70
Dodano: 2016-06-22