Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, tj.: przy ulicy Peowiaków 5 w Zamościu remont pomieszczeń stacji obsługi samochodów i wymiana rynien i rur spustowych na budynku biurowo-ekspedycyjnym oraz przy ulicy Starowiejskiej 23 w Zamościu remont budynku garaży ambulansów dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.

Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Starowiejska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 384 065 , fax. 846 271 196
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
    ul. Starowiejska 23
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 384 065, fax. 846 271 196
    REGON: 57738900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, tj.: przy ulicy Peowiaków 5 w Zamościu remont pomieszczeń stacji obsługi samochodów i wymiana rynien i rur spustowych na budynku biurowo-ekspedycyjnym oraz przy ulicy Starowiejskiej 23 w Zamościu remont budynku garaży ambulansów dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy Części, tj.: Część nr 1 - Remont budynku garaży SPSPRiTS, tj.: izolacja ścian, wykonanie tynków renowacyjnych oraz opaski odwadniającej przy ul. Starowiejskiej 23 w Zamościu, Część nr 2 - Roboty remontowe oraz wymiana instalacji elektrycznej w stacji obsługi samochodów SPSPRiTS przy ul. Peowiaków 5 w Zamościu, Część nr 3 - Wymiana rynien i rur spustowych na budynku biurowo-ekspedycyjnym SPSPRiTS przy ul. Peowiaków 5 w Zamościu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Część nr 1 - Remont budynku garaży SPSPRiTS, tj.: izolacja ścian, wykonanie tynków renowacyjnych oraz opaski odwadniającej przy ul. Starowiejskiej 23 w Zamościu a) rozebranie chodników z płyt betonowych, b) rozebranie krawężników betonowych, c) ręczne wykopy ze złożeniem urobku na odkład, d) oczyszczenie ścierne murów gładkich z cegły e) izolacja pionowa przeciwwodna z bitumicznych mas uszczelniających f) zasypanie wykopów ziemią g) wykonanie obrzeży betonowych h) wykonanie chodników z płyt betonowych i) wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach j) izolacja pionowa przeciwilgociowa k) malowanie tynków renowacyjnych l) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej m) remont cząstkowy nawierzchni z klinkieru drogowego. Część nr 2 - Roboty remontowe oraz wymiana instalacji elektrycznej w stacji obsługi samochodów SPSPRiTS przy ul. Peowiaków 5 w Zamościu Roboty remontowe: a) posadzki b) kanałów naprawczych c) posadzki zaplecza d) tynków i malowania e) stolarki okiennej f) stolarki drzwiowej wewnętrznej g) stolarki drzwiowej zewnętrznej h) elewacji. Wymiana instalacji elektrycznej polegającej na : a) instalacji tablicy pomiarowej TP, rozdzielnicy RG, zasilania głównego b) instalacji elektrycznej oświetlenia wewnętrznego c) instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego d) instalacji elektrycznej gniazd i wypustów zasilających e) montażu połączeń wyrównawczych f) sprawdzeniu i pomiarze instalacji elektrycznej. Część nr 3- Wymiana rynien i rur spustowych na budynku biurowo-ekspedycyjnym SPSPRiTS przy ul. Peowiaków 5 w Zamościu a) rozebranie rynien b) rozebranie rur spustowych c) montaż rynien dachowych d) montaż rur spustowych e) wykonanie pochyłych pomostów na dachu. Szczegółowy opis i zakres robót dotyczący Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 określony został w przedmiarach robót budowlanych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w podziale na Części w wysokości: Część nr 1 - 1 500,00 zł Część nr 2 - 6 000,00 zł Część nr 3 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego, ul. Starowiejska 23 w Zamościu, tj. PKO BP nr 41 102031470000810201114669. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed 10 października 2019 r. godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1. Formularz „Oferta Wykonawcy” (sporządzony według załączonego wzoru), 2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg załączonych przedmiarów w zależności od Części zamówienia na którą składana jest oferta, zawierający: - stronę tytułową z informacjami o łącznej cenie netto, wartości podatku VAT, łącznej cenie brutto, stawce roboczogodziny, narzutach (kosztach pośrednich, zysku, stawce podatku VAT), osobie sporządzającej kosztorys, dacie sporządzenia kosztorysu, - wszystkie pozycje z przedmiaru robót, - ceny jednostkowe robót, - wyszczególnienie i rodzaj zastosowanych materiałów. Wykonawca podpisuje kosztorys oraz parafuje jego wszystkie strony, 3. Dane o Wykonawcy – według załączonego wzoru, 4. Dowód wniesienia wadium – dotyczy Części nr 1 i Części nr 2, 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy (art. 25a ust 1 ustawy Pzp) – według załączonego wzoru. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach