Komenda Straży Miejskiej w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-024 Kielce, ul. Ogrodowa 3B
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3442240 , fax. 041 3611813
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Straży Miejskiej w Kielcach
ul. Ogrodowa 3B 3B
25-024 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3442240, fax. 041 3611813
REGON: 29052282500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni dziedzińca, drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy budynku Komendy Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B 1. Zakres robót obejmuje: 1) Utwardzenie placu kostką betonową 2) Roboty przygotowawcze i ziemne 3) Odwodnienie 4) Roboty towarzyszące 5) Inwentaryzację powykonawczą 2. Do wykonawcy robót należy ponadto: 1) Zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót 2) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 3) Urządzenie zaplecza budowy 4) Bieżąca obsługa geodezyjna 5) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej 6) Spisanie protokółów odbioru z gestorami mediów (według potrzeb) 7) Roboty należy prowadzić w taki sposób aby umożliwić bezpieczne poruszanie się pracowników oraz petentów 3. Opis przedmiotu zamówienia (przedmiar robót) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki dodatkowe określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dysponują osobami o kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek ten spełniony będzie jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty polegające na utwardzeniu terenu każda o powierzchni minimum 900m2 wraz z budową minimum jednego przyłącza kanalizacji deszczowej na kwotę odpowiadającą sumie złożonej oferty lub wyższą (Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy) z podaniem ich powierzchni, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane roboty zostały wykonane należycie. 2) dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach a ponadto wskaże, co najmniej po jednej osobie lub jedną osobę posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ksero uprawnień) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ksero uprawnień) 4. Dysponuje odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - co najmniej na kwotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (cenie oferowanej) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w Warunki Wykonawca spełnił, a Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów a w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Wykonawcy ci zostaną wykluczeni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób o których mowa w rozdziale IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (kserokopie posiadanych uprawnień) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne a także społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniu lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (cenie oferowanej) - aktualna na czas realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kserokopii (za wyjątkiem pełnomocnictwa) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kotuszowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej Jakubowice - Ksawerów nr 321005T od km 0+000 do km 0+570, długości 570 m
Dodano: 2016-07-27 - Remont dróg na terenie gminy Busko-Zdrój - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej WOLICA przez wieś nr 321068T, od km 0 + 400 do km 0 + 780, długości 380 m
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej nr 357066T Ksany - Bzików od km 0+000 do km 0+570 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych w 2016 roku
Dodano: 2016-07-21 - Remont drogi gminnej 402013T Kostrzeszyn - Górki Kostrzeszyńskie dł. 1600 mb od km 0+000 do km 0+270; od km 0+380 do km 1+075; od km 1+635 do km 2+270
Dodano: 2016-07-21 - Budowa miejsc postojowych przy ul. Skalistej
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ NR 19 W LEŚNICTWIE OSTOJÓW NR INW. 220/677; numer postępowania SA.270.2.3.2016
Dodano: 2016-07-19 - Remont drogi gminnej nr ewid. 0218W Podlesie - Wysoki Średnie dz. 484 od km 0+500 do km 1+300 - uszkodzonej przez deszcz nawalny, który wystąpił w dniach 25-26 lipca 2015.
Dodano: 2016-07-18