Urząd Gminy w Morawicy ogłasza przetarg
- Adres: 26-026 Morawica, ul. Kielecka 38
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3114691
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Morawicy
ul. Kielecka 38 38
26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3114691
REGON: 00055068600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska piłkarskiego w Bilczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska piłkarskiego w Bilczy Charakterystyka inwestycji: -boisko do piłki nożnej o wymiarach płyty 80 x40 m, z nawierzchnią naturalną (darń gr. 5cm) z drenażem odwadniającym -ogrodzenia boiska o wys.2,5 m z piłkochwytami -trybuny na 450 miejsc, konstrukcja z elementów prefabrykowanych -oświetlenia boiska -schody terenowe i ciągi pieszo - jezdne o nawierzchni z kostki betonowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00zł, słownie: cztery tysiące złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej , i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował , 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 1 roboty budowlanej z zakresu budowy boisk o wartości robót co najmniej 500.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) wykaz osób ,którymi dysponuje wykonawca wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , tj. załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z zapisem w pkt VIII pkt 3 siwz tj. w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( ważne na dzień otwarcia ofert) lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych w wykazie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wymagana forma dokumentów: -wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - oryginał -uprawnienia budowlane , zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego , pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę d) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z opisem w pkt VIII pakt 4 siwz , co najmniej jednej roboty w zakresie budowy boisk wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie Wymagana forma dokumentów: -wykaz wykonanych robót- oryginał -dokumenty potwierdzające , że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3. dowód wniesienia wadium zgodnie z pkt. XIII niniejszej specyfikacji 4. kosztorys ofertowy 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku : a) wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt VII SIWZ, -Wymagana forma dokumentu - oryginał . b) gdy z przedłożonych w ofercie dokumentów nie wynika upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. -Wymagana forma dokumentu - oryginał . 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymagane w postępowaniu składa ich pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt w pkt. X pakt 2 litera a i b SIWZ pozostałe dokumenty mogą być złożone łącznie. 7. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2a i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt X ppkt 2b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt X ppkt 2b) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną