Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 374 706 , fax. 426 374 777
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    ul. Traugutta
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 374 706, fax. 426 374 777
    REGON: 47083053600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów i instalacji w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23.: Zadanie częściowe nr 1 1.1.1. Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO), 1.1.2. Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), 1.1.3. Systemu kontroli rozprzestrzeniania dymu i ognia, urządzenia oddymiające i napowietrzające oraz pozostałe wskazane wentylatory, Zadanie częściowe nr 2 1.1.4. Przeciwpożarowej instalacji wodociągowej hydrantowej Ø25 i Ø52, 1.1.5. Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych wodnych (SUGw) (tryskacze), 1.1.6. Poziomowskaz w zbiornikach wody ppoż., pozostała infrastruktura zbiorników wody ppoż. wraz z czyszczeniem 2 zbiorników wody ppoż, Zadanie częściowe nr 3 1.1.7. Instalacji Stałych Urządzeń Gaśniczych gazowych (SUGg) wraz badaniem okresowym zbiorników i ich legalizacją, Zadanie częściowe nr 4 1.1.8. Podręcznego sprzętu gaśniczego z wymianą proszku i uszczelnień (remont gaśnic). Zadanie częściowe nr 5 1.1.9. Wymiany i przeprowadzenia prób działania zaworu redukcyjnego model TYCO PRV-1 DN50/DN200 na instalacji hydrantowej 2. W zakres czynności wchodzą: 2.1. prace przeglądowo – konserwacyjne, w skład których wchodzą: d) okresowe [kwartalne, półroczne i roczne] prace, e) prace awaryjne, f) prace dodatkowe, 2.2. prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji określonych w pkt. 3.2. (zwane dalej pracami naprawczymi). 2.3. odbiór i utylizacja na koszt Wykonawcy wymienionych materiałów eksploatacyjnych. 3. Szczegółowy wykaz prac i częstotliwości ich wykonywania objętych przedmiotem Umowy zawiera s.i.w.z. – Opis techniczny przedmiotu zamówienia. 4. Na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę do oferty Harmonogramu rzeczowo-finansowego, Strony najpóźniej w dniu zawarcia umowy doprecyzują terminy wykonania usług. 5.. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia. 5.1.. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zapewnienie usługi objętego prawem opcji nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia. 5.2. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie 5.3. uprawnieniem Zamawiającego. 5.4. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 5.5. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia 5.6. Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 15 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada certyfikaty lub autoryzacje firm odpowiednio: ZUD POLON-ALFA; ESSER; GRUNDFOS lub inne równoważne. 2)Wykonawca złoży oświadczenia, że pracownicy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odbyli szkolenie z zakresu BHP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 180 poz. 1860, z późn. zm.) 3)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny certyfikat dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 29 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 25.06.2015 r. poz. 881). 4)Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w zadaniu częściowym nr 3), w szczególności wykonujący czynności kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania urządzeń, posiadają aktualne certyfikaty dla personelu, o którym mowa w art. 20 ust.2 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 25.06.2015 r. poz. 881). 5) Wykonawca złoży oświadczenie, że pracownicy posiadają odpowiednio uprawnienia SEP 1kv Eksploatacyjne i Dozorowe. Brak ww. oświadczeń o posiadaniu certyfikatów, zostanie ocenione, jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (dla każdego zadania częściowego) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: wskazanie poprzez opisanie oferowanego przedmiotu zamówienia zakresu podstawowego i opcjonalnego, łączną cenę ofertową brutto, netto podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji jakości i rękojmi, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zaakceptowany wzór umowy wraz z wypełnionym Harmonogramem rzeczowo-finansowym przedmiotu umowy. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do s.i.w.z., c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach