Powiat Chojnicki ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3966533
- Data zamieszczenia: 2013-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
ul. 31 Stycznia 56 56
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3966533 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw p.n. DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I BUDOWY CHODNIKÓW NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 1. Materiały betonowe do budowy chodników Część nr 2. Emulsja i grys - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw p.n. DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I BUDOWY CHODNIKÓW NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 1. Materiały betonowe do budowy chodników Część nr 2. Emulsja i grys B.Zakres robót: CZĘŚĆ NR 1 - Materiały betonowe do budowy chodników Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów drogowych - betonowych dla Powiatu Chojnickiego w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2013r. CPV - 44.11.31.00-6 Szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia ustala się do: 1) kostka betonowa, szara, gr. 6 cm - 1500,00 m? kostka betonowa, kolorowa, gr. 6 cm -1500,00 m? 2) kostka betonowa, szara, gr. 8 cm - 120,00 m? kostka betonowa, kolorowa, gr. 8 cm - 130,00 m? 3) krawężnik prosty - 15x30x100 - 1500 m 4) krawężnik najazdowy - 15x22x100 - 50 m 5) krawężnik skośny - 15x22 / 30x100 - 30 m 6) krawężnik betonowy 12x25 x100 - 50 m 7) obrzeże - 30x8x100 - 2 000,00 m Wymagania organizacyjne: Kostka betonowa o kształcie prostokąt 1)Punkty dostawy: Plac budowy - teren Powiatu Chojnickiego 2)Zamówienie obejmuje zakup materiałów, transport i rozładunek - sukcesywnie, według aktualnego zapotrzebowania Kupującego, po pisemnym zgłoszeniu (faksem) ilości, miejsca i terminu dostaw - jednak nie później niż 3 dni od złożonego zamówienia. Dostawy danej partii materiałów mają być dostarczone w ilościach i terminach ustalonych każdorazowo z Zamawiającym. 3)Kupujący wymaga, aby dostarczone materiały posiadały stosowne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie np. atesty, aprobaty, certyfikaty, świadectwa. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Oferowane materiały winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami. 4)Kupujący zastrzega sobie możliwość wykonania (na koszt Sprzedającego) badania mrozoodporności, ścieralności oraz innych badań związanych z przedmiotem zamówienia. 5)Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Sprzedający powiadomi Kupującego o terminie (dzień, godzina) dostawy. 6)Kupujący zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia do 20% .Palety będą zwracane sukcesywnie Sprzedającemu podczas kolejnych dostaw materiałów. Kompleksowe rozliczenie zwrotu palet nastąpi w ciągu 3 miesięcy od ostatniej dostawy materiału. 7)Za niezwrócone palety Sprzedający wystawi Kupującemu fakturę według cen ogólnie obowiązujących. Wymagania stawiane Sprzedającemu: 1) Sprzedający jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Kupującego z ustanowionym przedstawicielem Sprzedającego. 4) Określenie przez Sprzedającego telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Sprzedającego podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2013r. CZĘŚĆ NR 2 - Emulsja i grys Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa grysu bazaltowego o frakcji 2-5mm w ilości 200,0 Mg i emulsji szybko rozpadowej C- 65B3 PU/RC w ilości 20,0 Mg wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych - wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2013roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 20,00 Mg grysu bazaltowego i do 5,00 Mg emulsji . Miejscem realizacji zamówienia jest składowisko Zamawiającego przy ul. Łukowskiej w Czersku. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Zamówienie każdej dostawy sukcesywnej Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg. Wymagania dla emulsji: 1.Emulsja asfaltowa szybko rozpadowa C- 65B3 PU/RC musi spełniać wszelkie warunki techniczne określone w aprobacie technicznej wydanej przez stosowny Instytut, którą należy dostarczać przy pierwszej dostawie. 2.Do każdej dostawy Wykonawca dołączy deklarację zgodności oraz świadectwo jakości. Wymagania dla grysu: 1. Przy transporcie każdej dostawy należy dostarczyć atest jakości materiału kamiennego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą kostki betonowej typu polbruk- cegiełka gr. 6 cm i starobruk - gr. 6 cm, krawężnika drogowego, obrzeża betonowego oraz płyt betonowych typu meba
Dodano: 2016-04-04 - Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów betonowych niezbrojonych. Numer sprawy: ZGKiM/D/1/02/2016
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa kostki betonowej dla PZD Starogard Gdański
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa betonowych prefabrykatów drogowych w 2015 roku
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa kostki betonowej dla PZD Starogard Gdański w roku 2015
Dodano: 2015-04-21 - Zakup wraz z dostawą kostki betonowej typu polbruk cegiełka - gr. 6 cm i starobruk - gr. 6 cm, krawężnika drogowego, obrzeża betonowego oraz płyt betonowych typu meba
Dodano: 2015-03-04 - Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów betonowych niezbrojonych. Numer sprawy: ZGKiM/D/2/03/2015
Dodano: 2015-03-11 - ZP/122/CZB-HA/2014 Dostawa kostki brukowej oraz krawężników drogowych dla potrzeb budowy pól spacerowych oraz budynku sali widzeń AŚ Hajnówka, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa betonowych prefabrykatów drogowych w 2014 roku
Dodano: 2014-04-16 - Zakup i dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2014-03-13