Przetargi.pl
ZP/122/CZB-HA/2014 Dostawa kostki brukowej oraz krawężników drogowych dla potrzeb budowy pól spacerowych oraz budynku sali widzeń AŚ Hajnówka, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.

Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Pomorska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 833 36 79 , fax. 59 833 24 30
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
    ul. Pomorska 1 1
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 833 36 79, fax. 59 833 24 30
    REGON: 22115305000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/122/CZB-HA/2014 Dostawa kostki brukowej oraz krawężników drogowych dla potrzeb budowy pól spacerowych oraz budynku sali widzeń AŚ Hajnówka, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej oraz krawężników drogowych dla potrzeb budowy pól spacerowych oraz budynku sali widzeń AŚ Hajnówka, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, o następujących parametrach i ilości L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. Kostka brukowa szara gr. 8 cm, kość m2 1370 2. Kostka brukowa szara gr. 4 cm, cegła m2 50 3. Krawężnik drogowy szary 15x30x100 cm mb 570 3.2. Zamawiający wymaga aby: 1) dostarczane materiały będą spełniały wymogi norm PN-EN 1340 oraz PN-EN 1338 i skojarzonych z nią aktów normalizacyjnych oraz wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych. 3.3. Termin i wielkość poszczególnych dostaw będzie ustalana telefonicznie z Wykonawcą przez pracowników Zamawiającego, z dwudniowym wyprzedzeniem. 3.4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt na plac budowy i dokona wyładunku w miejscu wskazanym przez pracowników Zamawiającego. 3.5. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z dostawą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów, 3.6. Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy w sprawie udzielenia zamówienia do czasu wyczerpania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może w zależności od potrzeb zamówić większą ilość jednego z asortymentów będących przedmiotem zamówienia, kosztem innego pod warunkiem, że ogólna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 3.8. Zamawiający może nie wyczerpać całości asortymentu będącego przedmiotem umowy, bez żadnych konsekwencji. 3.9. Zamawiający ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 1) Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 2 dni . 2) Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem. 3) Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 2 dni od jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji. 4) W przypadku uznania reklamacji Wykonawca po uzgodnieniu terminu Zamawiającym: a) usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości; b)wymieni towar na nowy lub inny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zakwestionowania jakości. 3.10. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3.11. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 3.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania próbek dostarczonego betonu do analizy do specjalistycznego laboratorium w przypadku, gdy zajdą okoliczności wskazujące na dostarczenie betonu nieodpowiedniej jakości. Koszty badań w przypadku potwierdzenia wad betonu pokrywa Wykonawca. 3.13. Nazwa i kod określone we wspólnym słowniku zamówień (CPV): 44113100-6 materiały chodnikowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach