Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. – posadzka w wozowni

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63100 Śrem, Plac Straży Pożarnej
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2220720, 61 8984962 , fax. 618 984 962
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie
    Plac Straży Pożarnej 1
    63100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2220720, 61 8984962, fax. 618 984 962
    REGON: 63127364300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. – posadzka w wozowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. – posadzka w wozowni Kody CPV CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45262300-4 Betonowanie CPV 45262310-7 Zbrojenie CPV 45262311-4 Betonowanie konstrukcji CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne CPV 45223200-8 Roboty konstrukcyjne – elementy stalowe CPV 45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: załącznik nr 6 do siwz - Przedmiar robót załącznik nr 7 do siwz – projekty, rysunki załącznik nr 8 do siwz – specyfikacja techniczna Zakres zamówienia obejmuje : montaż odwodnienia liniowego prace betonowe prace zbrojeniarskie prace posadzkarskie wykonanie schodów stalowych i okucia kanału Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 rok poz. 883 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art.22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) – art.29 ust 3a ustawy Pzp Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę roboty branży budowlanej i roboty branży sanitarnej, a w szczególności roboty instalacyjne, betonowe, zbrojeniowe, posadzkarskie Sposób dokumentowania zatrudnienia osób Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania oświadczenia do wykonawcy lub podwykonawcy, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia na każdym etapie przedmiotowego postępowania. Wykonawca lub podwykonawca z kolei ma obowiązek do przedstawienia w/w oświadczenia Zamawiającemu, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 a) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik numer 5 do SIWZ Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 a) czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 21.11.2016 r. do godziny 10.00. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Decyduje godzina i data wpływu środków do zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu – przelewem na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie nr konta: SBL Śrem 27 9084 0003 0000 3772 2000 0002 z tytułem przelewu „Wadium na przetarg nieograniczony na VI etap budowy strażnicy – posadzka w wozowni” poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Kserokopię wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopię wadium w formie niepieniężnej) zaleca się dołączyć do oferty. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż w postaci przelewu pieniężnego zaleca się złożyć w oddzielnej , oznaczonej kopercie w sekretariacie KP PSP Śrem Pl. Straży Pożarnej 1 , 63-100 Śrem , pok. nr 401 do dnia 21.11.2016 godz,10:00 Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie – Plac Straży Pożarnej 1, 63-100 Śrem, przetarg nieograniczony, Wadium na VI etap budowy strażnicy dla KP PSP w Śremie – posadzka w wozowni Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. wadium wniesionego w innej formie niż w postaci przelewu pieniężnego należy złożyć w oryginale, podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust 5 ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach