Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów budowlanych zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) w ilości 140,32 Mg powstałych przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i garaży oraz obiektów użyteczności publicznej wspólnot mieszkaniowych znajdujących się na terenie Gminy Radków.

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8735000 , fax. 074 8735015
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8735000, fax. 074 8735015
    REGON: 89071859000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów budowlanych zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) w ilości 140,32 Mg powstałych przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i garaży oraz obiektów użyteczności publicznej wspólnot mieszkaniowych znajdujących się na terenie Gminy Radków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) rozbiórka (demontaż) elementów budynku zawierających azbest, 2) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami: ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu, 3)uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, 4) transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 29sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2011r. Nr 227 poz. 1367 z późn. zm.), oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012r. poz. 1137 j.t.), 5) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania wraz z jego kosztem, zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (tj. Dz. U. 2013 r., poz.21) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko (w ofercie należy wskazać miejsce utylizacji). Ponadto Wykonawca w ramach ceny ofertowej m. in. winien zapewnić również: - organizację i czynności przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców określającą ilość materiału do unieszkodliwienia, - organizację i zabezpieczenie placu robót, - oczyszczenie terenu z azbestu, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zadania w pkt.2.2 ppkt 2-5 (bez wykonywania demontażu). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz.21), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004r. Nr 71, poz. 649 z późniejszymi zmianami), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub jest wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. 201 Ir. Nr 8 poz. 31), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca zobowiązuje się zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dla każdej nieruchomości, przed wywiezieniem odpadów azbestowych na składowisko, zostaną one zważone przez Wykonawcę na miejscu wykonywania prac, w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Na tej podstawie zostanie określona ilość odpadów i końcowa wartość realizacji zadania oraz sporządzony protokół końcowego odbioru robót, który jest podstawą do przewiezienia odpadów na składowisko. Po zakończeniu prac Wykonawca wystawi dla każdego wnioskodawcy pisemne oświadczenie, że zlecone prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych i cały teren został prawidłowo oczyszczony z azbestu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zawierającego: gminę, nazwę i adres wnioskodawcy, miejsce wykonania prac, rodzaj wykonywanych prac, ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość demontażu i unieszkodliwienia odpowiadającą 100% wartości wykonanych prac. Całkowita ilość odpadów przewidziana do odebrania w ramach niniejszego zamówienia będzie wypadkową kwoty przewidzianej na realizację zamówienia i najkorzystniejszej ceny jednostkowej oferowanej w niniejszym postępowaniu przetargowym. O wynagrodzeniu Wykonawcy decyduje niezmienna w trakcie trwania zamówienia cena jednostkowa podana w formularzu ofertowym. Zamawiający, aby osiągnąć efekt ekologiczny planuje usunąć co najmniej 140,32 Mg materiałów zawierających azbest.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach