Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa - organizacja i przeprowadzenie kursu, kursu /Podstawy obsługi komputera/ dla 30 osób (3 grupy po 10 osób) dla mieszkańców Powiatu Łosickiego, w ramach projektu /Szkolenie moją szansą/

Urząd Gminy w Olszance ogłasza przetarg

  • Adres: 08-207 Olszanka, Olszanka 37
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 3575123 w. 31 , fax. 083 3575183
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Olszance
    Olszanka 37 37
    08-207 Olszanka, woj. mazowieckie
    tel. 083 3575123 w. 31, fax. 083 3575183
    REGON: 00054164100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa - organizacja i przeprowadzenie kursu, kursu /Podstawy obsługi komputera/ dla 30 osób (3 grupy po 10 osób) dla mieszkańców Powiatu Łosickiego, w ramach projektu /Szkolenie moją szansą/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa - organizacja i przeprowadzenie kursu, kursu /Podstawy obsługi komputera/ dla 30 osób (3 grupy po 10 osób) dla mieszkańców Powiatu Łosickiego, w ramach projektu /Szkolenie moją szansą/. Liczba grup: 3 grupy Liczebność jednej grupy: 10 osób Łączna liczba uczestników: 30 osób Jedna grupa Olszanka, powiat łosicki, woj. Mazowieckie, dwie grupy Łosice, powiat łosicki, woj. Mazowieckie Liczba godzin kursu: 60 godzin lekcyjnych, dodatkowo każdego dnia przynajmniej jedna 20-minutowa przerwa kawowa Sposób organizacji zajęć: zajęcia prowadzone przez 15 dni po 4 godz. dziennie (dodatkowo każdego dnia przynajmniej jedna 20-minutowa przerwa kawowa), z częstotliwością 1-2 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty, w godzinach między 8:00 a 20:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2Ponadto, w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 usługi szkoleń z zakresu podstawowej obsługi komputera, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 10.000 zł brutto każda (należy wypełnić zał. Nr 5 do SIWZ) b)wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: minimum trzema osobami, które spełniają następujące wymagania: - wykształcenie wyższe (w tym licencjackie) lub średnie kierunkowe; - posiadają doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń/nauczania w zakresie podstawy obsługi komputera (min. przeprowadzenie jednego szkolenia lub min. jeden rok szkolny nauczania informatyki w szkole - w przypadku nauczycieli informatyki) (należy wypełnić zał. Nr 6 do SIWZ) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku skazania podwykonawstwa, dopuszcza się jeden poziom podwykonawstwa. 5.3 Spełnienie wymaganych warunków, opisanych w pkt 5 będzie oceniane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 6, na zasadzie /spełnia/ lub /nie spełnia/ wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków albo z przedłożonych oświadczeń i dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, każdy Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ Zaparafowany prze Oferenta projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedstawiony dokument powinien wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku pełnomocnictwa dokument wskazujący osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. Wydrukowany i podpisany przez Wykonawcę zał. Nr 4 do SIWZ - Program kursu W celu potwierdzenia spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 5.2 Wykonawca wypełni formularze stanowiące Załączniki Nr 5 i 6 do SIWZ. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów (oświadczeń) lub złożenie dokumentu zawierającego błędy, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy spowodują wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: e-bip.pl Olszanka
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach