Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-6/2011.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3571031 , fax. 52 3552450
  • Data zamieszczenia: 2011-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Św. Ducha 90 90
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3571031, fax. 52 3552450
    REGON: 00251349400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-6/2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla osób uczestniczących w projekcie ,,Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej- MOPS.921-9215-6/2011. I. Opis zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej i gastronomicznej wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych na szkolenie: Warsztaty: wspomaganie rozwoju dziecka. Ilość osób do przeszkolenia/ilość grup. Informacja o uczestnikach szkolenia(Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie.). Liczba godzin dla grupy szkoleniowej. -Terminy zajęć warsztaty: wspomaganie rozwoju dziecka dla jednej grupy 18 kobiet bezrobotnych (wychowujących dziecko/dzieci niepełnosprawne) w ilości 25 godzin lekcyjnych.Termin warsztatów: od 2 do 3 listopada 2011 roku i od 7 do 9 listopada 2011 roku. Ramowy program szkolenia. Cel warsztatów: uzyskanie przez uczestniczki wiedzy i umiejętności z zakresu: odpowiedniej interpretacji i prawidłowej reakcji na zachowania dziecka, metod rewalidacji, stymulowanie rozwoju dziecka w warunkach domowych. Miejsce szkolenia: Inowrocław. Prowadzący szkolenia co najmniej 1 wykładowca na grupę. Materiały dydaktyczne a) materiały niezbędne do realizacji szkolenia, b) dla wszystkich uczestników szkolenia oraz jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej: -materiały szkoleniowe na płycie CD, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -materiały w formie papierowej zaakceptowane wcześniej przez Zamawiającego, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie, -notatnik i długopis, teczka z rączką, format A4, laminat błyszczący,- film edukacyjny odpowiadający tematyce zajęć. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów.Działania promocyjne: Wizualizacja kursów zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl .Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że szkolenie organizowane jest w ramach projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników szkolenia. Zaświadczenia Wykonawca wydrukuje i wyda w dniu ukończenia szkolenia wszystkim uczestnikom zaświadczenia imienne o ukończeniu szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia. II. Warunki lokalowe, sprzętowe i gastronomiczne obowiązujące Wykonawcę realizującego zamówienie. Sale dydaktyczne z oknami zapewniającymi światło dzienne i wietrzenie, z możliwością indywidualnej aranżacji, wyposażone, w: -miejsca siedzące dla wszystkich uczestników szkolenia, -niezbędne materiały potrzebne do realizacji szkolenia. Usługa gastronomiczna. Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną podczas kursów składającą się z bufetu kawowego, w przerwach między zajęciami, składającego się z co najmniej: - kawa czarna dla każdego uczestnika, ze stosownymi dodatkami, o których mowa poniżej, -herbata czarna oraz wrzątek w termosach, -cukier, śmietanka do kawy, cytryna do herbaty dla wszystkich uczestników, -ciastka kruche minimum 20 dag, na osobę dziennie, -kostka ciastka lub drożdżówka lub inne ciastko na osobę dziennie, -Zamawiający nie wyklucza jednak, że uczestnicy mogą mieć częstszy dostęp do ww. bufetu, np. gdy takowy znajduje się na końcu sali, gdzie odbywają się zajęcia. III. Obowiązkiem Wykonawcy jest: 3.5.1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla uczestników projektu. 3.5.2. Prowadzenie list obecności uczestników. 3.5.3. Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu uczestnikowi szkolenia - ankiety ewaluacyjnej szkolenia oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia. 3.5.4. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) raportu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3.5.5. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm). 3.5.6. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30. 1 godzina zajęć/ lekcyjna wynosi: 45 minut zegarowych. Przerwa w trakcie między kolejnymi zajęciami w trakcie kursu nie może być dłuższa niż trzy dni. Liczby godzin dla poszczególnych szkoleń, o których mowa w SIWZ, nie uwzględnią przerw. 3.5.7. Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników zajęć. 3.5.8. Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych min. 15 zdjęć z przebiegu zajęć. 3.5.9. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp. 3.5.10. Zapewnienie uczestnikom stałej opieki w miejscu szkolenia. 3.5.11. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji kursu zgodnie z załącznikiem. 3. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników. 3.7. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią następujących wytycznych: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Zasady przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomo-cy Rodzinie oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumentach zasadami . 3.8. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach