Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii promocyjno - informacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 podczas międzynarodowego turnieju siatkówki plażowej z cyklu SWATCH FIVB World Tour, który odbędzie się w dniach 4-9 sierpnia 2009 roku na terenie Hotelu Anders w Starych Jabłonkach.

Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa ogłasza przetarg

  • Adres: 10-562 Olsztyn, ul. Emilii Plater 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5219100 , fax. 089 5219109, 5219849
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
    ul. Emilii Plater 1 1
    10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5219100, fax. 089 5219109, 5219849
    REGON: 51075050900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii promocyjno - informacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 podczas międzynarodowego turnieju siatkówki plażowej z cyklu SWATCH FIVB World Tour, który odbędzie się w dniach 4-9 sierpnia 2009 roku na terenie Hotelu Anders w Starych Jabłonkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotem zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować kampanię promocyjno - informacyjną poprzez: 1)umieszczenie na boiskach bocznych 8 banerów reklamowych (rozmiar:350 x 100 cm), będących elementem promocji wizualnej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego oraz produkcję 2 banerów (rozmiar: 300 x 100 cm), które zostaną umieszczone na boisku głównym, 2)umieszczenie na czas trwania turnieju, w tzw. -namiocie VIP-, jednego roll-up`u, znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego, 3)Zamieszczenie informacji promocyjnej w oficjalnym folderze zawodów(wielkość: co najmniej pół szpalty; nakład: około 2000 sztuk) oraz kolportaż ulotek informacyjnych znajdujących się w posiadaniu Biura Promocji i Informacji za pomocą -standów- (dwa -standy-z ulotkami umieszczone przy stoisku Zamawiającego).Informacja promocyjna zostanie przygotowana przez Zamawiającego, 4)Zamieszczenie informacji promocyjnej, w postaci banera na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2009 roku (rozmiar: co najmniej 150 x 50 pikseli), w zakładce -Sponsorzy- w oficjalnym serwisie internetowym Turnieju, znajdującym się pod adresem www.worldtour.pl.Baner zostanie przekazany przez Zamawiającego, 5)Zamieszczenie, na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2009 roku, artykułu sponsorowanego (liczba znaków w artykule: 2500 znaków) w zakładce -Sponsorzy- w oficjalnym serwisie internetowym Turnieju, znajdującym się pod adresem www.worldtour.pl, 6)Nadawanie cyklicznie informacji w postaci promocji dźwiękowej podczas trwania Turnieju na podstawie materiałów przygotowanych przez Biuro Promocji i Informacji (czas emisji: pięć razy dziennie; długość spotu: 23 sekundy), 7)Prezentacji cyklicznie logo-reklamy na telebimie (12 m2), znajdującym się na boisku głównym (czas emisji: pięć razy dziennie; długość spotu: 30 sekund). Za wykonanie prezentacji odpowiada Wykonawca. 8)Przyznanie prawa do programu Hospitality, w ramach którego Zamawiający otrzyma :dwa pojedyncze zaproszenia na wszystkie dni Turnieju do specjalnie wydzielonego sektora dla VIP (upoważniające do wejścia na lożę honorową, do namiotu VIP, program VIP, udział w imprezach specjalnych w tym gala główna), 9)Przekazanie pisemnego sprawozdania z realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej do dnia 31.09.2009 roku, 10)Ustawienie stoiska promocyjnego na terenie zawodów (stoisko znajdzie się w strategicznym punkcie -wioski- dla kibiców, nie dalej niż 100 metrów od trybun boiska głównego; na stanowisko będzie się składać namiot o rozmiarach 4mx3mx2.1m znajdujący się w posiadaniu Zamawiającego oraz dostarczone przez Wykonawcę: dwa stoliki, 4 krzesła), 11)Prawo do zamieszczenia logo lub wymienienia nazwy Zleceniodawcy w następujących mediach: -kampanie radiowe - wymienienie nazwy Zleceniodawcy wśród Sponsorów Turnieju, -kampania prasowa - logo Zleceniodawcy wśród Sponsorów. 2.Termin realizacji zamówienia Czas trwania zamówienia przewidziany jest na 4-9 sierpnia 2009 r., tj. datę Turnieju oraz podczas kampanii promujących Turniej, od momentu podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą do dnia 31 grudnia 2009 roku. 3.Wymagania dotyczące współpracy Zamawiającego z Wykonawcą. 1)Wszystkie materiały do akceptacji na poszczególnych etapach prac, Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego tj. siedziby Departamentu Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 83 w Olsztynie, natomiast jeżeli nie będzie takiej potrzeby materiały będą mogły być przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej. 2)Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do osobistego stawiania się w siedzibie Zamawiającego w celu omówienia z Zamawiającym poprawek do projektów elementów wykorzystywanych podczas kampanii, w tym prezentacji multimedialnej, -wkładki- w folderze Turnieju, banera. W przypadku, gdy Zamawiający uzna to za niepotrzebne poprawki mogą być przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3)Elementy przygotowywane przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymogom określonym w Księdze Identyfikacji Wizualnej, dostępnej pod adresem: http://rpo.warmia.mazury.pl/download.php?typ=dzial&plik_id=1346 4)Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego. 5)Wykonawca dokona archiwizacji zleconego materiału na płycie CD, która powinna zawierać: - otwarte pliki składu wraz z dołączonymi fontami, - postać wektorową ilustracji i rysunków jeśli są, - pliki w wersji do druku Postscriptowe lub PDF kompozytowy oraz do podglądu w formacie PDF. 6)Autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi do wszystkich publikacji zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) przechodzą na Zamawiającego. 7)Wykonawca przed wystawieniem faktury VAT, będzie zwracał Zamawiającemu wszystkie otrzymane materiały stanowiące własność Zamawiającego (dyskietki, płyty, zipy, zdjęcia, itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . 2)W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4)Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w pkt. 1 została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5)Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3 . Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przeprowadzi badanie i ocenę ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w §10 SIWZ - zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ; 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) składa dokument wystawiony w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te maja być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach