Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych z podziałem na 5 części

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych z podziałem na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu i obiektach jednostek podległych z podziałem na 5 części Część 1: usługi kompleksowego sprzątania w Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP Szklarska Poręba (powierzchnia wewnątrz 605,55m², powierzchnia terenu zewnętrznego 761,05 m²). Sposób wykonania, ilość oraz częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo załącznik nr 1.1. do SIWZ opis przedmiotu zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy załącznik nr 2 do SIWZ. Część 2: usługi kompleksowego sprzątania w KPP Głogów RD III (powierzchnia 80,63 m²) oraz KPP Głogów RD I (powierzchnia: 84,30 m²). Sposób wykonania, ilość oraz częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo załącznik nr 1.2. do SIWZ opis przedmiotu zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy załącznik nr 2 do SIWZ Część 3: usługi kompleksowego sprzątania w KPP Polkowice – RD w Gaworzycach (powierzchnia 172,76 m²) oraz KPP Polkowice – RD w Grębocicach (powierzchnia: 72 m²) oraz KPP Polkowice – RD Radwanice (powierzchnia: 45,65 m²). Sposób wykonania, ilość oraz częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo załącznik nr 1.3. do SIWZ opis przedmiotu zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy załącznik nr 2 do SIWZ Część 4: usługi kompleksowego sprzątania w KPP Strzelin - PP w Wiązowie (powierzchnia 194,92 m² i powierzchnia terenu zewnętrznego 12 m²) Sposób wykonania, ilość oraz częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo załącznik nr 1.4. do SIWZ opis przedmiotu zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy załącznik nr 2 do SIWZ Część 5: usługi kompleksowego sprzątania KPP Złotoryja - PPI w Wojcieszowie (powierzchnia 81 m²) Sposób wykonania, ilość oraz częstotliwość wykonywania usługi określa szczegółowo załącznik nr 1.5. do SIWZ opis przedmiotu zamówienia oraz Istotne postanowienia umowy załącznik nr 2 do SIWZ Usługa świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się jednak złożenia oferty na całość usług określonych w poszczególnych częściach zamówienia. 3. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 – Usługi sprzątania 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 4.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) 4.2.Wykonawca (podwykonawca lub dalszy podwykonawca) przed przystąpieniem do wykonywania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy wszystkich osób wykonujących usługi sprzątania określonych w Istotnych postanowieniach umowy. Zamawiający ma prawo do czynności sprawdzających o których mowa w § 3 IPU. 4.3.W przypadku gdy Wykonawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i jednocześnie osobiście wykonuje czynności (usługi sprzątania) oraz do wykonania przedmiotu niniejszej umowy nie kieruje innych osób, wówczas nie będzie zobowiązany do wykazania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 5.W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych – Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie wiąże się z dostępnością dla osób niepełnosprawnych. 6. Z uwagi na miejsce wykonania usługi, osoby wykonujące usługę sprzątania w imieniu wykonawcy zobowiązane będą przedłożyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego na etapie podpisania umowy. 7.Miejsce wykonywania usługi : część I: Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze KP Szklarska Poręba ul. Granitowa 1, 58-580 Szklarska Poręba część II: KPP Głogów RD III pl. 1000-lecia 1, 67-200 Głogów KPP Głogów RD I ul. Kosmonautów Polskich 3-5, 67-200 Głogów część III: KPP Polkowice - RD w Gaworzycach ul. Główna 16 A , 59-180 Gaworzyce KPP Polkowice - RD w Grębocicach ul. Bankowa 2, 59-150 Grębocice KPP Polkowice RD Radwanice ul. Głogowska 45, 59-160 Radwanice część IV: KPP Strzelin - PP w Wiązowie ul. Pocztowa 2, 57-120 Wiązów część V: KPP Złotoryja - PPI w Wojcieszowie ul. Chrobrego 67, 59-550 Wojcieszów 8.Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1.1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 1.2.1. Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 3.2 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je w terminie składania ofert na adres: ewa.szladow-pauch@wr.policja.gov.pl. 1.2.2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez Wykonawcę, jest poczta elektroniczna. Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 1.2.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 1.2.4. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny, - po stworzeniu przez Wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, Wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie, - podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych, - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu, - Wykonawca przesyła Zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. iwona.rogaczewska@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę Wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację Wykonawcy, - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie, - Datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego Zamawiającego. 1.3.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 1.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 1.2. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 1.5.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej, od podwykonawców. 1.6.W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.7. Z uwagi na miejsce wykonania usługi, osoby wykonujące usługę sprzątania w imieniu wykonawcy zobowiązane będą przedłożyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego na etapie podpisania umowy. 1.8.Na etapie podpisania umowy Wykonawca przedłoży pełny wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisem § 2 ust. 1 pkt. 4 Istotnych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ 1) Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 ze zmianami) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 4 pkt 1 powołanej ustawy jest przedsiębiorca w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: a) Osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, b) Osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, c) Osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4 tejże ustawy, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy uokik, d) związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 ustawy uokik (tj. izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, jak również związki tych organizacji) – na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Pod pojęciem przejęcia kontroli, zgodnie z art. 4 pkt 4 uokik rozumie się wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: a) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, b) uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, c) członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), d) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, e) prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), f) umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę. 2) W związku z powołanymi wyżej przepisami: 2.1Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to składa się w formie oryginału, tj. w wersji papierowej (podpisane własnoręcznym podpisem) lub elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 2.2.Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r poz. 229, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach